گزارش فنی/ دقیقیِ بازیکن برابر پرسپولیس؛ یک گل و دیگر هیچ!

گزارش فنی/ دقیقیِ بازیکن برابر پرسپولیس؛ یک گل و دیگر هیچ!

پایگاه خبری فوتبالی- شمس‌آذر این هفته در خانه از پرسپولیس میزبانی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، تیمِ دقیقی، فصل خوبی را سپری کرده و توانسته از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ 23 امتیاز بگیرد: تساوی با استقلال در بازی رفت، پیروزی برابر سپاهان در بازی رفت و شکست دادن تراکتور در بازی رفت. دو نتیجه اول در قزوین رقم خورده و شاید با کشیده شدن ترمز پرسپولیس، هت‌تریک دقیقی و تیمش کامل شود.

دقیقی به عنوان بازیکن، برخلاف روزهای درخشان برابر استقلال، در رویارویی با پرسپولیس مهاجم موفقی نبود. او در دوران بازی، 4 بار دروازه استقلال را باز کرد و توانست با پیراهن پیکان، شهرداری تبریز، سایپا و تراکتور به آبی‌ها گل بزند. ولی برابر پرسپولیس، فقط و تنها فقط یک گل به نام دقیقی ثبت شده است.

دقیقی در زمان بازی با پیراهن تیمهای مختلفی برابر پرسپولیس قرار گرفت. او به عنوان بازیکن صبا (در لیگ‌های 4 و 5 و 6)، پاس همدان (در لیگ هفتم)، پیکان (در لیگ‌های نهم و چهاردهم)، شهرداری تبریز (در لیگ‌های 10 و 11)، سایپا (لیگ 12)، تراکتور (لیگ 13)، گسترش فولاد، سیاه‌جامگان و ماشین‌سازی (لیگ‌های 15 و 16) روبروی قرمزها قرار گرفت ولی فقط یک بار به عنوان بازیکن شهرداری تبریز دروازه پرسپولیس را باز کرد.

شهرداری تبریز در دور برگشت لیگ یازدهم، میزبان پرسپولیس بود. دیداری که درنهایت با تساوی 2 بر 2 تمام شد و تیمِ دنیزلی توانست باخت 2 صفر را به مساوی تبدیل کند. در این بازی از تنها گل دقیقی به پرسپولیس رونمایی شد. او حوالی دقیقه 13 با پاس عمقی بازیکن هم تیمی، به سمت دروازه قرمزها رفت. میثاق معمارزاده در مصاف تک به تک برابر دقیقی، او را با خطا متوقف کرد. خطایی که یک پنالتی به میزبان داد و خودِ دقیقی آن را تبدیل به گل کرد.

شهرداری تبریز تنها تیمِ تاریخ لیگ برتر است که هرگز برابر پرسپولیس شکست نخورد. آنها 4 بار برابر قرمزها قرار گرفتند و بدون باخت از زمین بیرون رفتند. دقیقی در این دو فصل، 24 گل برای تیمش زد که فقط یکی از آنها برابر پرسپولیس بود.

5390