تبریک فرهاد به دومین تیم اماراتی؛ بعد از العین نوبت به الوصل رسید

تبریک فرهاد به دومین تیم اماراتی؛ بعد از العین نوبت به الوصل رسید

پایگاه خبری فوتبالی- فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری قهرمانی الوصل در ادنوک لیگ امارات را تبریک گفت. 

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال الوصل روز گذشته در دیدار خانگی خود مقابل شباب الاهلی که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول رده‌بندی هم به حساب می‌آید به برتری قاطع و پرگل ۳ بر صفر دست پیدا کرد تا در فاصله ۲ هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی خود را قطعی کند و پس از سال‌ها به چنین افتخار مهمی برسد.

الوصل در شرایطی موفق شد بعد از گذشت ۱۶ سال دوباره قهرمان لیگ امارات شود که در فصل جاری در جام ریاست جمهوری امارات هم به مقام قهرمانی دست پیدا کرده بود و تنها در لیگ کاپ نتوانسته بود قهرمان شود.

هدایت الوصل در فصل جاری برعهده میلوس میلوجویچ صربستانی است؛ سرمربی ۴۱ ساله‌ای که سابقه سرمربیگری در تیم‌های مطرحی چون ستاره سرخ بلگراد و مالمو سوئد را دارد و اتفاقا گفته می‌شود در پایان فصل از جمع زردهای اماراتی جدا خواهد شد و دوباره به فوتبال اروپا برخواهد گشت؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد قطعا سران الوصل را دچار چالش بزرگی می‌کند زیرا آن‌ها در فصل آتی باید در لیگ نخبگان آسیا به میدان بروند و بعد هم در نقش مدافع عنوان قهرمانی در لیگ امارات ظاهر شوند!

فرهاد مجیدی که سابقه قهرمانی بدون شکست با استقلال را در کارنامه دارد در شب قطعی شدن قهرمانی الوصل در لیگ امارات با انتشار یک استوری این اتفاق را به تیم سابق خود تبریک گفته است. مجیدی در حد فاصل سال‌های 2000 تا 2006 برای الوصل بازی کرده است و به همین دلیل تصمیم گرفت به تیم سابق خودش در امارات تبریک بگوید. 

نکته جالب این است که فرهاد قبل از آغاز فینال لیگ قهرمانان آسیا برای دیگر تیم اماراتی که در آن بازی کرده است یعنی العین هم آرزوی موفقیت کرده بود. العین قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد و البته فرهاد بعد از قهرمانی العین به این تیم تبریک نگفت.

۹۰۹۸