قرارداد ستاره جوان یوونتوس و تیم ملی ایتالیا تمدید شد

قرارداد ستاره جوان یوونتوس و تیم ملی ایتالیا تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد پدیده تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس تا سال ۲۰۲۹ تمدید شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو آندره‌آ کامبیاسو بازیکن سمت چپ تیم یوونتوس که توسط لوچیانو اسپالتی به تیم ملی ایتالیا برای یورو ۲۰۲۴ هم دعوت شد روز شنبه قرارداد جدید خود را با یوونتوس با اعتبار تا ژوئن ۲۰۲۹‌ و با افزایش قابل توجه دستمزد امضا کرد. از سوی دیگر در همین روز‌ دانیله روگانی قرارداد جدیدی را که تا ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد به اضافه گزینه تمدید تا ژوئن 2027 امضا کرده و برعکس کامبیاسو برای ماندن در جمع بیانکونری حقوق خود را کاهش  داد.

یوونتوس اکنون برای تمدید قرارداد آندره آ کامبیاسو و دانیله روگانی به توافق کامل رسیده است و قرارداد بلندمدت جدید با این دو بازیکن همراه شرایط پرداخت مناسب هدفی خواهد بود که تیاگو موتا نیز از آن استقبال می‌کند. در این مورد گفته شده بود رئال مادرید به زودی پیشنهادی ۴۰ میلیون یورویی به یوونتوس برای آندره آ کامبیاسو ارائه خواهد کرد اما با این حال، باشگاه ایتالیایی قصد داشت این بازیکن را حفظ کند زیرا او بخشی جدایی ناپذیر از بانوی پیر است.

تمدید قرارداد بازیکنان یوونتوس همراه با پروسه جذب بازیکنان جدید مورد نظر تیاگو موتا صورت خواهد گرفت تا تیمی مناسب برای فصل آینده تشکیل شود.

۱۰۰۹