مهاجم ناموفق رم به این تیم باز می‌گردد

مهاجم ناموفق رم به این تیم باز می‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ناموفق رم پس از یک نیم فصل نه چندان موفق در فیورنتینا به باشگاه اصلی خود بازمی‌گردد.

به گزارش فوتبالی، آندره آ بلوتی پس از پایان فصل سری آ ایتالیا به تیم رم بازخواهد گشت و گرگ ها برای آزاد کردن از او با شرایط سختی روبرو خواهد شد. در حال حاضر دستمزد ۲.۸ میلیون یورویی بلوتی مشکل بسیار بزرگی برای اکثر باشگاه هایی است که به او علاقه دارند. از طرفی رم باید دستمزد او را کاهش دهد و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای فروش او در تابستان پیش رو انجام خواهد داد

این مهاجم پس از امضای قرارداد تا پایان فصل پس از ۱.۵ سال حضور در رم نتوانست در فلورانس تاثیرگذار باشد.  وینچنزو ایتالیانو سرمربی فیورنتینا در یکی از گفتگوهای خود از عملکرد بازیکن سابق تورینو و تیم ملی ایتالیا ابراز ناامیدی کرد.

فیورنتینا قبلاً اعلام کرده است که مذاکرات برای خرید دائمی مهاجم ایتالیایی را ادامه نخواهد داد و بنابراین رم باید تیم جدیدی برای بلوتی پیدا کند زیرا او با برنامه های باشگاه پایتخت ایتالیا سازگار نیست. تنها دو گل در نیم فصل بازی برای فیورنتینا اصلا آمار خوبی برای این بازیکن نیست. اولویت بلوتی همچنان متقاعد کردن هیئت مدیره ویولا برای سرمایه گذاری بلندمدت روی او در تابستان آینده بود که در نهایت این اتفاق رخ نداد.  بنابراین، تابستان پیش رو برای تعیین آینده این بازیکن تعیین کننده خواهد بود.

۱۰۰۹