ستاره چلسی تاثیرگذارترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس شد

ستاره چلسی تاثیرگذارترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس شد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک موفق باشگاه چلسی به یک عنوان فردی قابل توجه در لیگ برتر انگلیس رسید.

به گزارش فوتبالی،  کول پالمر بازیکن خط میانی تیم ملی انگلیس و باشگاه چلسی به‌عنوان تاثیرگذارترین بازیکن فصل ۲۰۲۳/۲۰۲۴ لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. بازیکن سابق باشگاه منچسترسیتی که در ابتدای فصل جاری از جمع سیتیزن ها جدا شد و با رقم بالایی راهی چلسی شد شاید خود گمان نمی کرد در اولین فصل حضور در جمع آبی های لندن و در تیم پرنوسان این فصل مائوریسیو پوچتینو بتواند آمار خارق العاده ای از خود به ثبت برساند. کول پالمر در فصل جاری لیگ برتر انگلیس ۲۲ گل برای آبی های لندن زد و ۱۱ پاس ارسال کرد تا یکی اثر گذارترین بازیکن این فصل لیگ برتر انگلیس لقب بگیرد

 فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح حوزه فوتبال چندی پیش درباره بهترین بازیکن فصل جزیره گفته بود: "کول پالمر کسی است که بیش از همه مرا تحت تأثیر قرار داد، اما هالند، ساکا و رایس نیز شانس خوبی برای برنده شدن دارند که شایسته آن هم هستند. کسی در بازی های بیشتر پایانی تاثیر گذاشت بسیار مهم است اما به نظر من کول پالمر شایسته ترین فرد برای کسب این عنوان است."

کول پالمر در تیم ملی انگلیس زیر نظر گرت ساوتگیت هم در یورو ۲۰۲۴ به میدان خواهد رفت و باید دید در ترافیک شدید ستاره های بخش هجومی تیم ملی انگلیس چه میزان از او در ترکیب سه شیرها استفاده خواهد شد.

۱۰۰۹