خداحافظی اسطوره ایتالیا و یوونتوس از دنیای فوتبال

خداحافظی اسطوره ایتالیا و یوونتوس از دنیای فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - لئوناردو بونوچی ستاره ایتالیایی فنرباحچه بعد از آخرین بازی فصل این تیم، تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم های فنرباحچه و استانبول اسپور از رقابت های لیگ ترکیه به مصاف هم رفتند و مدافع باتجربه ایتالیایی بعد از این بازی، تصمیم به خداحافظی از مستطیل سبز گرفت. 

بونوچی در تابستان گذشته قراردادش را با یوونتوس فصل کرد و با قراردادی یک ساله راهی یونیون برلین شد، اما ماجراجویی بونوچی در آلمان، تنها شش ماه طول کشید و او در ادامه راهی فنرباحچه و سوپرلیگ ترکیه در ماه ژانویه شد و چند ماه هم در این کشور توپ زد. بونوچی بسیار امیدوار بود که بتواند در لیست تیم ملی ایتالیا برای رقابت ها یورو 2024 حضور داشته باشد، اما بعد از اینکه لوچیانو اسپالتی او را نادیده گرفت و نامش را در لیست اولیه قرار نداد، این اسطوره تصمیم به آویختن کفش هایش برای همیشه کرد. 

ستاره سی و هفت ساله به وبسایت رسمی فنرباحچه گفت: "از اینکه بخشی از این خانواده شگفت انگیز بودم، به خودم افتخار می کنم. همیشه سعی کردم تا بهترین عملکردم را در زمین و خارج از آن به نمایش بگذارم. از همه برای حمایتشان تشکر می کنم."

فنرباحچه در آخرین بازی موفق شد با شش گل استانبول اسپور را شکست دهد، اما در کورس قهرمانی به گالاتاسرای باخت.

4416