پنجمین سفر پرسپولیس به قزوین؛ اوضاع بد نیست

پنجمین سفر پرسپولیس به قزوین؛ اوضاع بد نیست

پایگاه خبری فوتبالی - پرسپولیس برای دومین بار در این فصل راهی قزوین می‌شود تا این بار برابر نماینده واقعی! این استان یعنی شمس‌آذر قرار بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، این برای پنجمین بار در تاریخ لیگ برتر است که بازی قرمزها در این شهر برگزار می‌شود. در 4 رویارویی قبلی، 2 برد، یک مساوی و یک باخت در کارنامه پرسپولیس ثبت شده است.

* لیگ 8: مساوی

تیمِ پیروانی در هفته پانزدهم راهی قزوین شد تا برابر پیکان در ورزشگاه رجایی قرار بگیرد. این دیدار با تساوی 2 بر 2 تمام شد. ابراهیم توره در دقایق 3 و 52 برای پرسپولیس گل زد و گلهای میزبان را ایمان حیدری دقیقه 32 و محمدرضا طهماسبی در دقیقه 37 زدند. مهمترین اتفاق بازی را علیرضا نیکبخت رقم زد که دو پنالتی پرسپولیس را در دقایق 7 و 55 از دست داد. هر دو ضربه توسط محمد محمدی مهار شد. 

* لیگ 9: برد

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم راهی قزوین شد تا برابر پیکان قرار بگیرد. تیمِ دایی در این بازی با نتیجه 3 یک برنده شد. حسین معمار در دقیقه 9، گل به خودی زد و دو گل دیگر به نام کریم باقری در دقیقه 1+45 و محسن خلیلی در دقیقه 75 ثبت شد. جهانگیر عسکری در دقیقه 61 زننده تک گل میزبان بود.

* لیگ 10: باخت

پرسپولیسِ دایی در قزوین شکست تلخی را متحمل شد و بازی را با 3 گل به میزبانی واگذار کرد. این بازی در هفته هفدهم برگزار شد و بعد از برد کسی فکر نمی‌کرد پیکان در آخر فصل، سقوط کند. علیرضا عباسفرد دقیقه 15، میثم رضاپور دقیقه 27 و جهانگیر عسکری دقیقه 90 برای میزبان گل زدند.

* لیگ 23: برد

پیکان، میزبان پرسپولیس در هفته ششم بود. دیداری که به دلیل نبودن ورزشگاه آماده! در تهران به قزوین منتقل شد. تیم گل‌محمدی این بازی را با نتیجه 3 یک برد. در این دیدار از تنها هت‌تریک لیگ 23 رونمایی شد؛ جاییکه شهاب زاهدی توانست در دقایق 13، 72 و 80 دروازه پیکان را باز کند که آخری از روی نقطه پنالتی بود. 2 گل اول را سروش رفیعی پاس داد و گل سوم هم حاصل خطا روی رفیعی بود. پیکان در دقیقه 46 با ضربه پاکدل به گل رسید.

5390