اولین تاثیر خارجی جدید سپاهان؛ بالاخره یک پاس گل!

اولین تاثیر خارجی جدید سپاهان؛ بالاخره یک پاس گل!

پایگاه خبری فوتبالی - جدیدترین خرید خارجی سپاهان بالاخره یک تاثیر روی گلهای این تیم داشت.

به گزارش فوتبالی، عیسی عباس وینگر ۲۵ ساله غنایی است که در پنجره زمستانی به صورت قرضی از تیم چاوز پرتغال جذب شد اما حضور وی را می‎‌توان در ادامه خریدهای ناموفق خارجی طلایی پوشان در مدت اخیر دانست.

سپاهان با حضور ژوزه مورایس در دو فصل اخیر خریدهای خارجی موفقی نداشته است. رناتو داسیلویرا، نیلسون جونیور، ایگور کاتاتو، الویس کامسوبا و مانوئل فرناندز خارجی های جدا شده دو فصل اخیر طلایی پوشان هستند و شاید فقط برایان دابو بوده باشد که خرید خارجی نسبتاً خوبی برای تیم اصفهانی بوده است.

عباس پس از حضور در سپاهان ۱۰ بازی به طور کامل روی نیمکت نشسته و در هشت بازی خود برای تیم اصفهانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی نتوانسته هیچ گلی به ثمر برساند و تا قبل از بازی با هوادار هیچ تاثیر مستقیمی هم در گل های زده تیمش هم نداشت.

وینگر غنایی در بازی با هوادار پس از دریافت توپ از رضاییان، دوباره به این بازیکن پاس داد و رامین با شوتی بسیار زیبا و از راه دور دروازه هوادار را باز کرد تا بالاخره یک پاس گل برای عیسی عباس به ثبت برسد. پاس گلی که البته شاید این بازیکن خارجی نقش چندانی هم در آن نداشت و سوپر گل رضاییان و نبوغ این بازیکن را باید عامل اصلی خلق آن گل دانست.

1997