حمله کاپیتان تراکتور به هم‌تیمی‌ها: برخی با تمام وجود بازی نکردند!

حمله کاپیتان تراکتور به هم‌تیمی‌ها: برخی با تمام وجود بازی نکردند!

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان تراکتور ادعای عجیب و جالب توجهی درباره برخی همبازیانش داشته است.

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل‌زاده در جدیدترین مصاحبه خود با روزنامه همشهری، ضمن توضیح درباره ویدیوی منتشر شده از وی که  به نظر می‌رسد در خلال بازی پیکان و تراکتور (کاپیتان تراکتور به دلیل محرومیت، از روی سکوها شاهد همبازیانش بود) بازی پرسپولیس را هم دنبال می‌کند؛ ادعای عجیب و قابل توجهی درباره دلیل عدم قهرمانی این فصل تراکتور در لیگ برتر و جام حذفی عنوان داشته است.

خلیل‌زاده ضمن رد پیگیری نتیجه بازی پرسپولیس در حین بازی تراکتور، می‌گوید برخی بازیکنان باید قدر جایگاهی را که دارند بدانند و با تمام وجود در زمین مسابقه بجنگند ولی او چنین چیزی را ندیده است: "بازیکنان تراکتور باید قدر جایگاهی که در آن قرار دارند را بدانند. وقتی تیمی قهرمانی می‌خواهد بازیکنان باید با تمام وجود در زمین مسابقه بجنگند و در واقع 100 خودشان را بگذارند ولی من این را در تراکتور ندیدم. زنوزی به عنوان مالک باشگاه هر کاری که لازم بود را برای تراکتور انجام داد، او فراتر از حد انتظار برای تراکتور کار کرد ولی خیلی‌ها قدرش را ندانستند."

این در حالی است که کاپیتان تراکتور اواسط فصل از عملکرد همبازیانش دفاع کرده بود و حالا حمله بی‌سابقه‌ای در فاصله دو هفته تا پایان لیگ به برخی بازیکنان تراکتور داشته که باید دید واکنش تراکتوری‌ها به این قضیه چه خواهد بود.

1997