عکس؛ جشن قهرمانی تیم ژابی آلونسو در جام حذفی آلمان

عکس؛ جشن قهرمانی تیم ژابی آلونسو در جام حذفی آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دیدار فینال رقابت های جام حذفی آلمان، بایرلورکوزن و کایزرسلاترن به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بایر لورکوزن موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و قهرمان این فصل از رقابت های جام حذفی آلمان شود.

به گزارش فوتبالی ، ژابی آلونسو یک فصل فوق العاده را برای بایر لورکوزن رقم زده است به طوری که بایر لورکوزن در این فصل از رقابت ها هم فاتح جام حذفی آلمان شد و هم موفق شد به سلطه بایرن مونیخ بر بوندسلیگا خاتمه ببخشد و فاتح لیگ آلمان شود.

تنها جامی که بایر لورکوزن در این فصل از دست داد و نتوانست سه گانه را به دست بیاورد، لیگ اروپا بود. در حقیقت در فینال لیگ اروپا، بایر لورکوزن مقابل آتالانتا شکست خورد و به این ترتیب نتوانست جام قهرمانی را به دست بیاورد.

ژابی آلونسو و شاگردانش پس از قهرمانی در جام حذفی آلمان، جشن قهرمانی بر پا کردند و به این ترتیب این فصل درخشان خود را به پایان رساندند؛ فصلی که در آن تنها یک بار طعم شکست را چشیدند.

بایر لورکوزن بدون تردید فصلی تاریخی داشته است. آنها درحالی که یک نیمه مقابل کایزرسلاترن ده نفره بودند در فینال جام حذفی آلمان به پیروزی رسیدند و ژابی آلونسو هنر مربیگری خود را به خوبی به رخ کشید.

1471