گذشت شش سال از آخرین بازی رونالدو در رئال مادرید

گذشت شش سال از آخرین بازی رونالدو در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - شش سال پیش در چنین روزی بود که کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی آخرین بازی خود را برای رئال مادرید انجام داد و به دوران پر افتخار خود در جمع مادریدی ها خاتمه بخشید.

به گزارش فوتبالی ، شش سال پیش در چنین روزی فینال لیگ قهرمانان اروپای ۲۰۱۸ برگزار شد. این بازی میان رئال مادرید و لیورپول بود. در آن زمان زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید بود و هدایت لیورپول را هم یورگن کلوپ بر عهده داشت.

رئال مادرید در آن بازی موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و جام قهرمانی را به دست بیاورد. البته کریستیانو رونالدو در آن بازی گلزنی نکرد و کریم بنزما یک گل زد و گرت بیل هم دو گل برای تیم زیدان به ثمر رساندند. رئال مادرید در سال ۲۰۱۸ برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و آن قهرمانی سیزدهمین قهرمانی اروپایی مادریدی ها بود.

کریستیانو رونالدو پس از فینال لیگ قهرمانان اروپای سال ۲۰۱۸ جام جهانی را در پیش داشت و پس از آن از رئال مادرید جدا شد و راهی یوونتوس شد.

رونالدو پس از رفتن از رئال مادرید دیگر هرگز قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشد و به این ترتیب سال ۲۰۱۸ پنجمین و آخرین قهرمانی کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا بود.

1470