حضور رئیس فدراسیون در رختکن تیم ایران؛ تقوی: همه با هم می‌جنگیم تا از روزهای خاکستری بگذریم

حضور رئیس فدراسیون در رختکن تیم ایران؛ تقوی: همه با هم می‌جنگیم تا از روزهای خاکستری بگذریم

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فدراسیون والیبال ایران، گفت: پائز و بازیکنان در کنار هم خواهند جنگید تا روزهای خاکستری والیبال کشورمان تمام شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در لیگ ملت های والیبال 2024 از ساعت 3 و نیم بامداد امروز به مصاف تیم ملی کوبا رفت.

ملی پوشان کشورمان در این دیدار نسبت به بازی‌های قبلی مقابل تیم ملی کوبا که با تمامی ستاره‌هایش برای کسب سهمیه المپیک به این رقابت‌ها آمده است، بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و بازیکنان عملکرد خوبی در سرویس و دریافت داشتند که افزایش انسجام تیمی و روحیه جنگندگی ایران را برای کسب امتیاز و پیروزی نمایان کرد.

در پایان این دیدار با وجود شکست ایران مقابل تیم کوبا که پیش از این موفق شده بود، برزیل و ژاپن را قاطعانه از پیش‌رو بردارد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال که همراه تیم ملی در برزیل به سر می‌برد، در رختکن تیم ملی حاضر شد و از تلاش و جنگندگی بازیکنان و کادر فنی تقدیر و تشکر کرد.

وی خطاب به بازیکنان و کادر فنی گفت: این شکست‌ها هیچ تاثیری در باورهای ما ندارد و مهم برایمان این است که بازی به بازی بهتر شویم و از بازی تیم لذت ببریم. با وجود اینکه امروز باختیم ولی چون تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نداشتید، سزاوار تقدیر و تشکر هستید. از آقای پائز و کادر فنی که تلاش بسیاری در کنار بازیکنان می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم. اطمینان داشته باشید با وجود برخی انتقادات هیجانی، پائز و تمامی بازیکنان مورد حمایت مجموعه فدراسیون والیبال هستند. همه با هم در کنار هم تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم که روزهای خاکستری والیبال تمام شود.

رئیس فدراسیون والیبال ایران خاطرنشان کرد: فدراسیون والیبال تا اینجا بیشتر از آنچه که در توانش بوده انجام داده و از این به بعد هم انجام می‌دهد. با هم و در کنار هم برای روزهای بهتر می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم. به برد و باخت کاری نداشته باشید و فقط در داخل زمین بجنگید و از بازی لذت ببرید.

تیم ملی والیبال ایران ساعت صفر روز دوشنبه هفتم خرداد در چهارمین و آخرین دیدار هفته نخست خود به مصاف آرژانتین می‌رود.

2636