تساوی پر گل میلان در آخرین بازی فصل

تساوی پر گل میلان در آخرین بازی فصل

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در هفته سی و هشتم از رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف سالرنیتانا رفت و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی سه بر سه تمام شد و سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی آخرین بازی میلان در این فصل از رقابت های سری آ بود. روسونری ها با 75 امتیاز به این فصل از رقابت ها پایان دادند و در جایگاه دوم جدول سری آ ایتالیا قرار گرفتند. البته با این اوصاف انتقاد های زیادی به عملکرد پیولی وارد بوده است و این سرمربی ایتالیایی به کار خود در میلان پایان داد و این اتفاق با یک نتیجه تساوی رقم خورد. برخی از هواداران میلان معتقدند که پایان دوران پیولی در میلان به شکلی رقم خورد که دیگر آن ها دلشان برای این سرمربی تنگ نخواهد شد.

در این بازی میلان با نتیجه سه بر یک از حریف خود جلو افتاد اما در نهایت بازی سه بر سه مساوی شد و میلانی ها به نوعی مقابل سالرنیتانا کامبک خوردند و همین قضیه باعث ناراحتی هواداران میلان شده است.

در هر صورت دوران استفانو پیولی هم در میلان به پایان رسیده است و باید دید که در آینده چه اتفاقاتی برای میلان رخ می دهد و اوضاع برای سرمربی بعدی چگونه خواهد بود.

1470