قهرمانی پاریسن ژرمن در جام حذفی فرانسه با گلزنی دمبله

قهرمانی پاریسن ژرمن در جام حذفی فرانسه با گلزنی دمبله

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار فینال رقابت های جام حذفی فرانسه، پاری سن ژرمن و المپیک لیون به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی پاری سن ژرمن موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و جام قهرمانی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، پاری سن ژرمن با هدایت لوییز انریکه در این فصل از رقابت ها توانست دو گانه داخلی فرانسه را به دست بیاورد و هم قهرمان لیگ فرانسه شود و هم قهرمانی جام حذفی فرانسه را به دست بیاورد.

البته همه می دانیم که هدف اصلی پی اس جی در هر فصل از رقابت ها این است که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود اما آن ها فعلا در این هدف خود ناکام مانده اند و اوضاع برای آن ها آن طور که باید و شاید پیش نرفته است. پی اس جی در این فصل به دست بروسیا دورتموند از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.

پاری سن ژرمن با گل های عثمان دمبله و فابیان روئیز موفق شد قهرمان رقابت های جام حذفی فرانسه شود. اوبراین هم در این بازی تک گل المپیک لیون را زد. باید دید که اوضاع برای انریکه در پاری سن ژرمن به چه شکل پیش می رود.

این بازی به نوعی آخرین بازی کیلیان امباپه در پی اس جی هم به حساب می آمد و او به زودی به نظر می رسد که راهی رئال مادرید شود.

1470