تیم 10 نفره ژابی آلونسو فاتح جام حذفی آلمان شد

تیم 10 نفره ژابی آلونسو فاتح جام حذفی آلمان شد

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار فینال رقابت های جام حذفی آلمان، بایرلورکوزن و کایزرسلاترن به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بایر لورکوزن موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و فاتح جام حذفی آلمان شود.

به گزارش فوتبالی ، تیم ژابی آلونسو در این فصل از رقابت ها عملکردی درخشان و خیره کننده داشته است. مردان آلونسو در کل این فصل فقط یک باخت را متحمل شده اند و آن هم شکست مقابل آتالانتا در فینال لیگ اروپا بوده است. اگر تیم آلونسو آن بازی را هم می برد، فاتح سه گانه می شد.

حالا بایر لورکوزن در فصل 2023/24 فاتح دو گانه داخلی آلمان شده است. در حقیقت بایر لورکوزن در ابتدا فاتح بوندسلیگا شد و حالا هم موفق شده است فاتح رقابت های جام حذفی آلمان شود.

تیم ژابی آلونسو در انتهای نیمه اول ده نفره شد و نیمه دوم را با وجود یک یار کمتر توانست کنترل کند و بازی را ببرد. اودیون کسونو در دقیقه 3 و دقیقه 44 بازی کارت زرد گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد.

تک گل بایر لورکوزن را در این بازی گرانیت ژاکا در دقیقه هفدهم بازی به ثمر رساند. حالا ژابی آلونسو به خوبی در این فصل توانست هنر مربیگری خود را به نمایش بگذارد و یک دو گانه تاریخی را به دست بیاورد.

1470