هالند و فاجعه‌ای که در نیمه‌نهایی ها و فینال ها رقم زده است

هالند و فاجعه‌ای که در نیمه‌نهایی ها و فینال ها رقم زده است

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در دیدار فینال جام حذفی انگلیس مقابل منچستر یونایتد شکست خورد و به این ترتیب جام قهرمانی را از دست داد.

به گزارش فوتبالی ، شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه دو بر یک منچستر سیتی را در فینال جام حذفی انگلیس یا همان FA Cup شکست بدهند و جام قهرمانی را به دست بیاورند. در این بازی ارلینگ هالند در ترکیب فیکس و ثابت منچستر سیتی حضور داشت اما نتوانست گلزنی کند و یا پاس گلی بدهد و به طور کلی آمار ضعیفی را از خودش بر جای گذاشت. او در این بازی فقط یک بار تیرک دروازه شیاطین سرخ را به لرزه در آورد.

گفتنی است که ارلینگ هالند در هیچ کدام از نیمه نهایی ها یا فینال هایی که برای منچستر سیتی به میدان رفته است، نتوانسته است که گلی بزند و یا پاس گلی بدهد. هالند در 9 نیمه نهایی و فینال برای تیم پپ گواردیولا بازی کرده است. او دو بار برابر رئال مادرید، دو بار برابر منچستر یونایتد، یک بار برابر لیورپول، یک بار در مقابل اینتر، یک بار در مقابل سویا، یک بازی جلوی آرسنال و در یک بازی هم مقابل شفیلد یونایتد قرار گرفته است اما در هیچ کدام از این بازی ها نتوانسته است گلی بزند و یا پاس گلی بدهد.

به طور کلی همواره این انتقاد به ارلینگ هالند وارد بوده است که او نمی تواند در بازی های بزرگ خوش بدرخشد و در این بازی ها محو می شود.

1470