ریکاوری پیکان بعد از تساوی مقابل تراکتور

ریکاوری پیکان بعد از تساوی مقابل تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- خودروسازان پس از تساوی مقابل تراکتور امروز یک جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، تیم فوتبال پیکان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل تراکتور به میدان رفت و با وجود اینکه از هیچ منظری قابل قیاس با حریف نبود اما توانست نماینده غرب کشور را با بازی خوب و منطقی که ارائه داد، متوقف کند. 

البته تراکتوری‌ها تیم بسیار خوش شانسی بودند که موقعیت‌های پرشمار پیکان تبدیل به گل نشد وگرنه نتیجه عجیبی رقم می‌خورد. از سوی دیگر، تنها موقعیت خوب تراکتور با اشتباه کمک داور اول بازی در عدم اعلام آفساید رقم خورد که جای تعجب داشت اما سرمربی تراکتور در نشست خبری، موضوع عجیبی را مطرح کرد و نسبت به عملکرد تیم داوری معترض بود! 

به هر حال، تراکتور امروز یک جلسه ریکاوری در برنامه داشت. بازیکنان از ساعت 17 وارد مجموعه شدند و از ساعت 17 و 30 دقیقه کار را زیر نظر بدنساز تیم استارت زدند. سپس برنامه‌های تاکتیکی در دستورکار قرار گرفت و بازیکنانی که در ترکیب اصلی حضور داشتند، از جمع تیم جدا شدند تا تمرینات سبک‌تری را سپری کنند. باقی بازیکنان به کار با توپ پرداختند و تمرین تا حدود 90 دقیقه ادامه یافت.

محمد خدابنده‌لو ستاره خوش‌اخلاق و خوش‌آتیه تیم فوتبال پرسپولیس امروز در محل تمرین پیکان حضور یافت. این بازیکن که یکی از محصولات و استعدادهای رشد یافته در آکادمی پیکان محسوب می‌شود، رابطه صمیمانه‌ای با اعضا و ارکان پیکان دارد.

گفتنی است؛ پیکان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر، باید در اهواز به مصاف فولاد برود. 

2636