زنان بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان اروپا؛ بهترین زمان برای انتقام

زنان بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان اروپا؛ بهترین زمان برای انتقام

پایگاه خبری فوتبالی- فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا لحظاتی قبل در ورزشگاه سن مامس بیلبائو به پایان رسید و بارسلونا با برتری مقابل لیون برای سومین بار در تاریخش قهرمان این مسابقات شد.

به گزارش فوتبالی، فینال لیگ قهرمانان فوتبال زنان اروپا امشب با حضور بیش از ۵۰ هزار هوادار در ورزشگاه سن مامس شهر بیلبائو بین بارسلونا و لیون برگزار شد. دو تیمی که قدرت های اول فوتبال زنان در دنیا به حساب می آیند با احتیاط پای به میدان گذاشتند اما ستاره های بارسلونا همه چیز را تغییر دادند. دقیقه ۶۵ آیتانا بونماتی گل اول را برای بارسلونا به ثمر رساند تا لیونی ها در ادامه سرا پا حمله شوند. دقیقه ۸۸ الکسیا پوتیاس ستاره بارسلونا به میدان آمد و ۷ دقیقه بعد گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند تا بارسلونا با نتیجه دو بر صفر پیروز شود و قهرمان این مسابقات شود. آیتانا بونماتی در پایان این مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این برای دومین سال متوالی است که بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان زنان اروپا می شود و در مجموع به سومین قهرمانی خود دست یافت. همچنین این دیدار نبرد انتقامی ای هم برای بارسایی ها بود. چرا که آن ها پیش از این ۲ بار در فینال ها مغلوب لیون شده بودند.

لیون با ۸ عنوان قهرمانی پر افتخارترین تیم لیگ قهرمانان زنان اروپاست و بارسلونا هم با این قهرمانی به رده سوم برترین تیم های این رقابت ها صعود کرد.

۶۰۰۱