تیم بوندسلیگا دو در آستانه کسب سهمیه اروپایی

تیم بوندسلیگا دو در آستانه کسب سهمیه اروپایی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم حاضر در بوندسلیگا ۲ در صورت قهرمانی در جام حذفی آلمان سهمیه اروپایی خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، در صورتی که امشب تیم کایزرسلاترن در فینال جام حذفی آلمان یا دی اف بی پوکال تیم بایرلورکوزن قهرمان فصل جاری بوندسلیگا را شکست دهد، راهی لیگ اروپا خواهد شد. این تیم در حال حاضر در رتبه‌ی ۱۳ بوندسلیگا دو قرار دارد. این تیم که از باشگاه های پر افتخار فوتبال آلمان به حساب می آید با مربیگری اتو ریهاگل مربی نامدار سابق تیم ملی یونان اولین تیمی است که توانست پس از صعود به بوندسلیگا در فصل ۹۷–۹۸ به مقام قهرمانی برسد.  

جام حذفی فوتبال آلمان در این فصل به شکل عجیبی برگزار شد به طوری که تیم ساربروکن در همان دورهای ابتدایی به عنوان یک تیم بوندسلیگا ۳ موفق به حذف نام های بزرگی مانند بایرن مونیخ و دورتموند و البته بورسیا مونشن گلادباخ شد و در مرحله نیمه نهایی هم تنها تیم بوندسلیگا از جمع ۴ تیم شاگردان ژابی آلونسو بودند که می توانند به قهرمانی در جام حذفی به دومین جام فصل خود پس از قهرمانی در بوندسلیگا برسند.

این مسابقات از سال ۱۹۳۵ میلادی با حضور ۶۴ تیم تاکنون برگزار می‌شود. در تاریخ رقابت ها پر تماشاگرترین مسابقه تاریخ جام حذفی بین دو تیم بورسیا دورتموند و کارل زایس در ۱۸ مارس ۲۰۰۸ برگزار شد.

۱۰۰۹