یک ایرانی دیگر در استرالیا؛ منصوری و فغانی بازهم کنار هم قضاوت می‌کنند؟

یک ایرانی دیگر در استرالیا؛ منصوری و فغانی بازهم کنار هم قضاوت می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی- کمک داور فوتبال ایران به استرالیا مهاجرت کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از قانون‌هایی که در جامعه داوری حواشی زیادی ایجاد کرده، قانون کنار گذاشته شدن داوران و کمک داوران بالای 45 ساله است که جدیدترین قربانی این قانون محمدرضا منصوری کمک داور باسابقه ایرانی است. آخرین قضاوت منصوری در بازی پرسپولیس و ملوان بود و او مجبور شد به دلیل قانون 45 ساله‌ها از دنیای داوری خداحافظی کند.

حالا این کمک داور پس از خداحافظی از دنیای داوری به استرالیا مهاجرت کرده است و گفته می‌شود در حال انجام کارهای اقامت فرزندانش در این کشور است. منصوری دوران خوبی با علیرضا فغانی داشت و همراه با او قضاوت تورنمنت‌های مهمی را عهده‌دار بود و حالا به کشوری رفته که پیش از این علیرضا فغانی به آنجا مهاجرت کرد و در حال حاضر مشغول قضاوت در لیگ برتر این کشور است. 

همین باعث شده تا گمانه زنی‌هایی در خصوص اینکه این کمک داور قرار است بازهم در کنار فغانی قضاوت کند منتشر شود، اما این طور که به نظر می‌رسد، منصوری فعلا قصدی برای فعالیت به عنوان کمک داور در کشور استرالیا را ندارد. این کمک داور در مصاحبه‌ای که امروز با یکی از خبرگزاری‌ها داشته، با بیان اینکه تاکنون کسی پیشنهادی به او برای فعالیت نداده، گفته است: "تاکنون خودم چنین برنامه‌ای در ذهن ندارم و کسی هم چنین درخواستی از من نکرده است. هنوز چیزی مشخص نیست زیرا به تازگی به استرالیا آمده‌ام و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می‎‌دهد. در حال حاضر بیشتر تمرکز من روی انجام دادن کار پسرانم است. ضمن اینکه لیگ برتر استرالیا به تازگی تمام شده و باید منتظر آینده بمانیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد."

همچنین منصوری در ادامه صحبت‌هایش گفته که امیدوارم من آخرین نفری باشم که این قانون برایش اعمال می‌شود زیرا تجربه در این سن خیلی به داوران کمک می‌کند. با توجه به صحبت‌های منصوری به نظر می‌رسد او فعلا قصد فعالیت ندارد و باید دید در آینده آیا او هم همانند فغانی پس از مهاجرت از ایران مشغول فعالیت در لیگ برتر استرالیا خواهد شد یا این کمک داور با سابقه دیگر به دنیای داوری فوتبال باز نخواهد گشت.

نکته جالب توجه در خصوص محمدرضا منصوری این است که شروع دنیای داوری او با ملوان بوده است و بازی خداحافظی این کمک داور هم در بازی ملوان و پرسپولیس بود.

2636