هراتیان: اخراج پزشک پرسپولیس را بررسی می‌کنیم

هراتیان: اخراج پزشک پرسپولیس را بررسی می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- اخراج همه اعضای یک تیم از کادرفنی تا بازیکنان روی نیمکت را دیده بودیم اما اخراج پزشک شاید از آن موارد نادر باشد.

به گزارش فوتبالی، در بازی حساس پرسپولیس و استقلال خوزستان حاشیه‌های بازی حتی گریبان پزشک قرمزها را هم گرفت. پزشک پرسپولیس از زمین مسابقه اخراج شد و حالا سوال از زهره هراتیان این است که آیا برگزاری بازی بدون پزشک امکان دارد یا نه. هراتیان در این مورد گفت:«من فکر میکنم قانون هست که پزشک حتما باید حضورداشته باشد. هر وقت که درخواست پرپسولیس بیاید ما این مشکل را حل میکنیم. داستان پزشکی کاملا جداست و اولین قدم برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار حضور یک پزشک دوره دیده در بازی است.»

مدیر مرکز پزشکی فیفا همچنین در مورد تغییرات پزشکی بعد از حضور وی ای آر صحبت کرد:«زمانی که وی ای آر بیاید یک دسترسی به پزشک تیم داده می‌شود. یک پزشک در تریبون خبرنگاران می‌نشیند و آسیب‌دیدگی‌ها را رصد می‌کند. او آسیب را با سیزده دوربین بررسی می‌کند و به پزشک کنار زمین اطلاع می‌دهد که آن بازیکن باید تعویض شود و اگر آسیب به سر بوده باید تعویض ششم باید انجام شود. تا زمانی که وی ای آر نیاید این امکان برای ما وجود نخواهد داشت. »

4326