مجتبی محرمی در گفت‌و‌گو با فوتبالی: پرسپولیس قهرمان می‌شود/ بگذارید دل استقلالی‌ها با کُری‌خوانی، خوش باشد

مجتبی محرمی در گفت‌و‌گو با فوتبالی: پرسپولیس قهرمان می‌شود/ بگذارید دل استقلالی‌ها با کُری‌خوانی، خوش باشد

پایگاه خبری فوتبالی – از دید مدافع سابق پرسپولیس، این تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، مجتبی محرمی صحبتهایش با خبرنگار فوتبالی را از کامبک دیشب قرمزها شروع می‌کند:" زمانی که پرسپولیس سه گل از استقلال خوزستان خورد خیلی ناراحت و عصبی شدم و تلویزیون را خاموش کردم و دیگر بازی را نگاه نکردم. دوستانم تماس گرفتند و گفتند بازی را بردیم و ۴-۳ شد. اول فکر کردم استقلال خوزستان چهار گل زده! واقعا از این نتیجه شگفت زده شدم و خیلی خوشحالم که توانستیم کامبک شگفت‌انگیزی داشته باشیم. به همه‌ پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم."

او که امروز مهمان تمرین شاگردان ویرا بود، حس خوبی از تمرین قرمزها گرفته است:" می‌بینید چه تیم خوبی است؟ دیروز بازی داشتند و امروز همگی سر تمرین بودند و عالی تمرین کردند.  بازیکنان انگیزه بالایی برای قهرمانی دارند. از دیدن بازیکنان و روحیه خوبشان واقعا خوشحال شدم."

با توجه به وضعیت جدول در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ، پرسپولیس شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود و محرمی امیدوار است چنین اتفاقی رخ دهد:" هرچند فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما پیش‌بینی می‌کنم  پرسپولیس قهرمان شود. باید این دو بازی باقیمانده را ببریم و قهرمانی را جشن بگیریم. از هواداران پرسپولیس حمایت، حمایت و حمایت را می‌خواهم."

از محرمی درباره اوسمار ویرا پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید:" بعد از باخت اوسمار در اولین بازی رسمی‌اش که دیدار با آلومینیوم در اراک بود، کمی هجمه وارد شد اما الان همه شاهد هستند که او چقدر خوب کار می‌کند. بعد از رفتن یحیی، اوسمار گزینه خوبی برای پرسپولیس خوب بود‌‌‌‌."

در شرایطی که شایعه شده شاید ویرا به دلیل مسائل خانوادگی نتواند برای فصل آینده به همکاری با پرسپولیس ادامه دهد، محرمی درباره جانشین احتمالی او چنین نظری دارد:"  به نظر من اگر قرار باشد مربی داخلی برای پرسپولیس انتخاب کنند علی دایی بهترین گزینه است‌ وگرنه اگر قرار به استفاده از مربی خارجی باشد که اوسمار ویرا را داریم و ماندنش به نفع تیم است."

از نظر مدافع اسبق قرمزها، تیمی که در صدر جدول هست هیچ ضعفی ندارد:" به نظرم پرسپولیس در هیچ پستی ضعف ندارد. مگر می‌شود تیمی که صدر جدول است ضعف داشته باشد؟ دو بازیکن خارجی که نیم‌فصل گرفتیم یعنی عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف در روند بازی خیلی تاثیر‌گذار هستند. بازیکنان پرسپولیس، همگی عالی هستند و بازیکن ضعیف نداریم."

پرسپولیس در شرایطی به صدر جدول رسیده که استقلالی‌ها معتقدند داوری هم در این موضوع تاثیرگذار بوده است. واکنش محرمی به این موضوع را بخوانید:" معلوم شد داوران برای کدام تیم سوت می‎زدند. دیگر صدای همه درآمده است. کلی حاشیه و داستان داشتند بعد می گویند داوران برای پرسپولیس به نفع می‌گیرند؟" 

از محرمی درباره استقلال و سبک بازی تیم جواد نکونام پرسیدیم. سبکی که منتقدان خاص خود را دارد. البته که محرمی سعی می‌کند پاسخ جنجالی به این سوال ندهد:" من در مورد استقلال نظری نمی‌دهم. حتما سبکی که سرمربی استقلال دوست دارد اینگونه است و هر مربی یک سبکی را در تیمش پیاده می‌کند."

بخش آخر صحبتهای محرمی درباره کُری هواداران استقلالی با تکیه بر سابقه بازی جواد نکونام در لالیگا است:" مرتضی فنونی‌زاده جواب خوبی داد و گفت آیا استقلالی‌ها از کنار باشگاه بایرن مونیخ رد شده اند؟ باشگاه پرسپولیس اسطوره های زیادی دارد علی دایی، وحید هاشمیان، مهدی مهدوی‌کیا، کریم باقری که همگی در لیگ‌های معتبر دنیا بازی کرده‌اند و آبروی فوتبال ایران هستند. بگذارید بگویند و دلشان خوش باشد!"

6768