تمجید گواردیولا از مربی جدید بایرن مونیخ

تمجید گواردیولا از مربی جدید بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی معتقد است سقوط برنلی به دسته پایین تر تحت هدایت وینسنت کمپانی اصلاً مهم نسیت، زیرا این سرمربی بلژیکی آینده درخشانی دارد. 

به گزارش فوتبالی، طبق آخرین اخبار، وینسنت کمپانی سرمربی برنلی قرار است در فصل آینده به عنوان سرمربی بایرن مونیخ مشغول به کار شود و جای توماس توخل را بگیرد. اگرچه این اسطوره بلژیکی، فصل موفقی را با برنلی سپری نکرد و حتی به چمپیونشیپ سقوط کرد، اما کمپانی یکی از آینده دار ترین مربیان حال حاضر دنیا به شمار می رود و قرار است به زودی در آلیانتس آرنا مربیگری کند.

 گواردیولا که خود از سال 2013 تا 2016 مربی بایرن بوده، راجع به انتخاب شاگرد سابقش به عنوان سرمربی جدید این باشگاه گفت: "اگر این اتفاق بیافتد، من خیلی خوشحال خواهم شد. من نظر خوبی راجع به وینی دارم. اصلاً مهم نیست او با برنلی سقوط کرده. من احترام زیادی به کارش می گذارم و معتقدم چیزهای زیادی راجع به فوتبال می داند و می تواند با رسانه ها کنار بیاید. خوشحال می شوم اگر بایرن مونیخ، کمپانی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کند. من عاشق بایرن هستم و به نظرم، وینی انتخاب درستی است."

آخرین اخبار حاکی از آن است کمپانی با قراردادی سه ساله سرمربی بایرن خواهد شد.

4416