عکس؛ اشتباه فاحش دروازه‌بانی که در این فصل دل گواردیولا را ربوده بود

عکس؛ اشتباه فاحش دروازه‌بانی که در این فصل دل گواردیولا را ربوده بود

پایگاه خبری فوتبالی - استفان اورتگا با اشتباهی فاحش در فینال جام حذفی انگلیس میان منچستریونایتد و منچسترسیتی، یک گل را به حریف کادو داد. 

به گزارش فوتبالی، گل اول یونایتد مقابل سیتی روی اشتباه فاحش اورتگا و عدم هماهنگی او با مدافعان تیمش به ثبت رسید. در حقیقت خروج اشتباه اورتگا و عدم هماهنگی او با گواردیول به این اشتباه منجر شد. مدافع کروات که نمی دانست دروازه بان تیمش جلو آمده، با سر به توپ ضربه زد تا به شکل ناخواسته ای  به گارناچو پاس گل بدهد. مهاجم آرژانتینی نیز از فرصت استفاده کرد و دروازه حریف را باز کرد. 

اورتگا در هر شش بازی منچسترسیتی در جام حذفی انگلیس در این فصل به میدان رفته و چهار کلین شیت ثبت کرده است. او در بازی منچسترسیتی و لوتون که با پیروزی سیتی با نتیجه شش بر دو به پایان رسید، دو گل دریافت کرد. در واقع حتی اگر ادرسون در آمادگی کامل قرار داشت هم اورتگا در فینال بازی می کرد چرا که گواردیولا همیشه دروازه بان ثابتی را برای بازیهای جام حذفی انتخاب می کند. 

مصدومیت ادرسون در این فصل باعث شد تا اورتگای آلمانی بتواند نقش پررنگ تری داشته باشد و نمایش خوبی در این فصل از خود ارائه داده بود و سرمربی تیمش بارها از او تمجید کرده بود اما این دروازه بان باتجربه در یکی از بازیهای مهم تیمش، با خروجی اشتباه و عدم هماهنگی با مدافعان تیمش، گاف بزرگی داد.

4125