رکورد شگفت‌انگیز دو گلزن منچستریونایتد در نیمه اول دربی منچستر

رکورد شگفت‌انگیز دو گلزن منچستریونایتد در نیمه اول دربی منچستر

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در نیمه اول بازی مقابل منچسترسیتی در ومبلی در فینال جام حذفی انگلیس، تاریخ سازی کرد.

به گزارش فوتبالی، یونایتد در نیمه اول بازی مقابل منچسترسیتی نمایش خوبی داشت و حسابی تیمی که چهار بار متوالی قهرمان لیگ انگلیس شده را تحت فشار گذاشت. یونایتد در نیمه اول با نتیجه دو بر صفر پیروز شد که دو محصول آکادمی این تیم یعنی آلخاندرو گارناچو و کوبی ماینو توانستند گلزنی کنند.

گل ماینو با یک حرکت تیمی فوق العاده به ثمر رسید در حالی که گارناچو از اشتباهات دفاعی سیتی نفع برد.  در حقیقت دفع اشتباه گواردیول باعث شد تا گارناچو از اورتگا عبور کند و به سادگی دروازه خالی را بگشاید.  بازیکن آرژانتینی به اولین بازیکن زیر 20 سال یونایتد تبدیل شد که از سال 2004 تا کنون در فینال جام حذفی انگلیس برای یونایتد گل می زند. آخرین باری که بازیکنی چنین کاری کرده بود، رونالدو در سال 2004 در فینال مقابل میلوال گل زده بود. 

گل ماینو از سویی رکورد جالب دیگری را ثبت کرد. در حقیقت برای اولین بار در تاریخ فینال جام حذفی انگلیس، دو بازیکن زیر 20 سال برای یونایتد گلزنی کردند.  کوبی ماینو با 19 سال و 36 روز سن به جوان ترین گلزن انگلیسی در فینال جام حذفی از زمان جان سینز در وستهام  در سال 1964 با 18 سال و 215 روز سن تبدیل شد. 

4125