باشگاه جدید وین رونی مشخص شد

باشگاه جدید وین رونی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - وین رونی اسطوره منچستریونایتد گفت که انتخاب شدنش به عنوان سرمربی جدید باشگاه "پلیموث آرگایل" گام مهمی در دوران فوتبالش خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی انگلیس در ماه ژانویه پس از 83 روز از باشگاه بیرمنگام اخراج شد. رونی تجربه هدایت دربی کانتی و دی سی یونایتد را دارد و حالا با پلیموث در لیگ دسته دوی انگلیس، چهارمین تجربه مربیگری خود را خواهد داشت. 

این مربی 38 ساله بیان کرد:" پذیرش هدایت پلیموث آرگایل گام بسیار خوبی در ادامه دوران کاری من است و دوست دارم که از مدیر و هیئت مدیره به خاطر اعتمادی که به من داشتند، تشکر کنم. این فرصتی است تا بخشی از این پروژه شگفت انگیز باشم. به جلو  نگاه می کنم تا به ساختن ترکیبی از بازیکنان برای ارائه فوتبالی زیبا کمک کنم و هواداران را به وجد بیاوریم. می دانم که چه گروه با استعدادی در این جا وجود دارند و چه جو خوشایندی وجود دارد. از فرصتی که به من دادند، متشکر هستم و می خواهم بخشی از آن باشم. " 

پلیموث با پیروزی در مقابل هال سیتی در هوم پارک توانست بقای خود را در لیگ دسته دوی انگلیس تمام کند. آنها فقط یک امتیاز بیشتر از بیرمنگام کسب کردند و از سقوط نجات پیدا کردند. 

4125