تصاویر شوکه‌کننده از ورزشگاه آزادی؛ نارنجکی که همه را تحت تاثیر قرار داد

تصاویر شوکه‌کننده از ورزشگاه آزادی؛ نارنجکی که همه را تحت تاثیر قرار داد

پایگاه خبری فوتبالی – ورزشگاه آزادی، شب فوق‌العاده عجیبی را در جریان بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان سپری کرد.

به گزارش فوتبالی، اگرچه بازی دیشب این دو تیم، پایانی رویایی برای تیم میزبان داشت و قرمزها را به صدر جدول رساند اما در نیمه اول و بعد از آنکه پرسپولیس با 3 گل از مهمانش عقب افتاد، اتفاقاتی رقم خورد که هیچ توجیهی برایش وجود دارد.

استارت این اتفاق از گل سوم استقلال خوزستان رقم خورد. لحظاتی قبل از این گل، در صحنه‌ای که پرسپولیسی‌ها معتقد به کرنر بودند، کمک داور مسابقه، آفساید عیسی آل کثیر را گرفت تا نه تنها خبری از کرنر نباشد بلکه شاگردان پورموسوی هم روی شروع مجدد بازی، به گل سوم برسند.

جدا از آنکه کمک داور مربوطه، به خاطر گرفتن آفساید مهاجم پرسپولیس، هدف بطری سکوهای منتسب به هواداران پرسپولیس قرار گرفت، بعد از گل سوم استقلال خوزستان، برخی سکوهای ورزشگاه، شدیدا ملتهب شد.

لحظاتی بعد از اعتراض علیرضا بیرانوند به کمک داور بابت آن آفساید، انفجار نارنجک روی یکی از سکوها، تماشاگران حاضر در آن قسمت را حسابی شوکه کرد.

در عکسهایی که علیرضا زینلی از آن لحظات ثبت کرده، یک تصویر نگران‌کننده دیده می‌شود. جایی که به نظر می‌رسد پسری، فرزندش که از انفجار نارنجک شوکه شده را از آن قسمت خارج می‌کند. 

عکاس پایگاه خبری فوتبالی، در بین دو نیمه هم تصویری از بیرون بردن یک هوادار مجروح از روی سکوها ثبت کرده که معلوم نیست به خاطر انفجار نارنجک بوده یا مورد دیگری.

1984