آقای گل لالیگا در فصل 24-2023 عملاً مشخص شد

آقای گل لالیگا در فصل 24-2023 عملاً مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - اگر اتفاق شگفت انگیزی در آخرین بازیهای لالیگا رخ ندهد، آقای گل لالیگا در فصل 24-2023 مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی، آرتم دووبیک مهاجم اوکراینی شب گذشته با هت تریک در پیراهن ژیرونا 24 گله شد و در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار گرفت. اصلی ترین رقیب او برای آقای گلی، الکساندر سورلوث مهاجم نروژی بود اما این مهاجم در بازی ویارئال و اوساسونا بدون این که گلی بزند، با مصدومیت از زمین خارج شد. سورلوث که مقابل رئال مادرید پوکر کرده بود، فصل را با 23 گل به پایان رساند و شانسی برای آقای گلی ندارد.

به نظر می رسد که دووبیک که یکی از شگفتی های فصل لالیگا بوده، پی چی چی خود را قطعی کرده است. در واقع فقط در صورتی ممکن است این بازیکن آقای گل نشود که بلینگام در بازی امشب رئال مادرید و بتیس شش گل بزند یا این که روبرت لواندوفسکی فردا شب هفت گل به ثمر برساند و از او سبقت بگیرد. ستاره انگلیسی 19 و ستاره لهستانی 18 گله هستند و می توان گفت که شانسی برای آقای گلی ندارند.

دووبیک 26 ساله در تابستان گذشته از دنیپرو به باشگاه ژیرونا ملحق شد و در اولین فصلش در لالیگا به نظر می رسد که َاقای گلی خود را قطعی کرده باشد که البته نداشتن رقبای سرسخت نیز به او شانس بیشتری برای این عنوان داده است.

4125