گزینه جانشینی ژاوی هم از بارسلونا جدا می‌شود؟

گزینه جانشینی ژاوی هم از بارسلونا جدا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که پس از ژاوی هرناندز قرار است که یکی دیگر از اسطوره های بارسلونا نیز از این تیم برود.

به گزارش فوتبالی، رافا مارکز که یکی از گزینه های جانشینی ژاوی بود، ممکن است که در این تابستان از بارسا برود. این مربی مکزیکی انتظار داشت که به جانشین ژاوی تبدیل شود اما مدیران بارسلونا به سراغ هانسی فلیک رفته اند. اگر فلیک سرمربی بارسلونا شود، شانس جدایی مارکز از بارسا زیاد است چرا که این مربی نمی خواهد بیش از این منتظر بماند و ترجیح می دهد که به روند پیشرفت خود در تیمی دیگر ادامه بدهد. 

مارکز یکی از گزینه های اصلی جانشینی ژاوی در بارسلونا بود و خوان لاپورتا به او علاقه داشت اما به نظر می رسد که هانسی فلیک قرار است که هدایت کاتالان ها را به عهده داشته باشد چرا که بارسایی ها ترجیح داده اند که به سراغ مربی باتجربه تری بروند. 

اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که تصمیم رافا مارکز برای ترک بارسلونا قطعی است. البته در صورتی که بارسا اتلتیک بتواند در بازیهای پلی آف موفق شود و به لیگ دسته دو راه پیدا کند، شاید نظر او تغییر کند چرا که در آن صورت می تواند در سطح بالاتری مربیگری و تجربه اندوزی کند. 

مدیران بارسا تصور می کنند که بهتر است که همچنان رافا مارکز را در آب نمک بخوابانند چرا که اگر فلیک فصل خوبی نداشته باشد، می توانند همچنان یک گزینه مطمئن را در دسترس داشته باشند. به همین خاطر لاپورتا امیدوار است که این مربی مکزیکی همچنان یک فصل دیگر در بارسا اتلتیک بماند. 

4125