لشگری: نمی‌خواهم تیم ملی وارد حاشیه شود/ با دبیر مشکلی نداشتم

لشگری: نمی‌خواهم تیم ملی وارد حاشیه شود/ با دبیر مشکلی نداشتم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران دلایل قطع همکاری خود را اعلام کرد. 

به گزارش فوتبالی، احسان لشگری در خصوص قطع همکاری با تیم ملی کشتی آزاد، عنوان کرد: ما از نظر کار فنی و موضوعات تمرینی تفاهم نداشتیم. من آرزوی سلامتی و بهترین نتیجه برای تیم ملی کشتی آزاد دارم.

وی درباره اینکه چرا این همکاری ادامه پیدا نکرد؟ گفت: وقتی مربیان از برنامه تمرینی خبر ندارند چه خواهد شد؟ من برای المپیک و سفر نیامدم برای کمک آمده‌ام. الان به وزن ۵۷ کیلو نگاه کنید چه اتفاقاتی قبل و الان صورت گرفت که نتوانستیم سهمیه المپیک بگیریم؟ تجربه خوب است اما به روز بودن با بخش‌های علمی تمرین، فنی، بدنسازی و مکمل هم بسیار مهم است. بچه‌ها تمرینات لیگی دارند. 

دارنده مدال برنز المپیک لندن در ادامه صحبت‌هایش، خاطرنشان کرد: من نمی‌خواهم الان تیم ملی وارد حاشیه شود. من با آقای دبیر مشکلی نداشتم و تنها کسی که می‌فهمید او بود اما وقتی از من تعریف کرد، حسودی‌ها بیشتر شد.

آزادکار سابق کشورمان افزود: می‌گفتند سهمیه ۵۷ کیلوگرم را حتما می‌گیریم اما دیدید چه شد. کاش علیرضا دبیر با این همه امکانات روی کادر فنی از سال‌ها قبل تجدیدنظر می‌کرد، پس باید به دنبال صاحب‌نظران باشند. دلیل سهمیه نگرفتن در ۵۷ کیلو برمی گردد به ۴ سال گذشته و حال که نتوانستیم سهمیه بگیریم. اشتباهات فنی از گذشته تا به حال بوده که در ۴ سال نتوانستیم سهمیه بگیریم. من حرف‌های کامل را بعد از المپیک می‌گویم.

قهرمان ۴ دوره آسیا در کشتی آزاد در خصوص وزن ۸۶ کیلوگرم و اعزام حسن یزدانی به مجارستان، گفت: زمانی که من در اردو بودم حسن یزدانی ریکاوری می‌کرد و شرایطی نبود که او را ببینم اما چون تیلور در المپیک نیست فکر نکنند آرون بروکس را می‌توان راحت شکست داد. شگرد تیلور این بود ورزشکار ما را خسته کند و دقیقا بروکس با همین شیوه تیلور را شکست داد. او ۷ دقیقه کشتی می‌گیرد. بنابراین چه یزدانی باشد چه قاسم‌پور باید روی سطح آمادگی بالا برنامه‌ریزی کنند. 

7474