مدافع مورد علاقه یوونتوس در لیست خرید چلسی و بایر لورکوزن

مدافع مورد علاقه یوونتوس در لیست خرید چلسی و بایر لورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی- پایگاه خبری فوتبالی- کالافیوری، مدافع مدنظر یوونتوس مورد توجه بایر لورکوزن و چلسی قرار گرفته است.
 
به گزارش فوتبالی، کالافیوری، مدافع 22 ساله ایتالیایی بولونیا عملکرد درخشانی در این فصل از خود به نمایش گذاشت و با این عملکرد موفق شد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کند. یوونتوس از سایر تیم‌ها به صورت جدی‌تری شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد.
 
تیاگو موتا، سرمربی فصل جاری بولونیا که توانست این تیم را پس از سال‌ها به لیگ قهرمانان اروپا برساند، به احتمال فراوان فصل آینده سکان هدایت یوونتوس را بر عهده خواهد گرفت. این سرمربی جوان قصد دارد چند بازیکن کلیدی بولونیا را با خود به یووه ببرد. کالافیوری یکی از همان بازیکن‌هایی است که مورد توجه تیاگو موتا قرار دارد و در صورتی که موتا قراردادش را با بیانکونری امضا کند، سعی می‌کند تا این مدافع جوان را با خود به تورین ببرد.
 به نقل از آلفردو پدولا، چلسی و بایر لورکوزن نیز شرایط ریکاردو کالافیوری را زیر نظر دارند و می‌خواهند بر سر جذب این بازیکن با یوونتوس رقابت کنند. خود بازیکن ترجیح می‌دهد در سری آ بماند و اولویتش یوونتوس است. مدیران بولونیا از این پیشنهادات آگاه هستند و نمی‌خواهند به هیچ تیمی تخفیف بدهند.

حالا باید دید در نهایت، این مدافع جوان ایتالیایی راهی کدام تیم خواهد شد. این مدافع در لیست لوچیانو اسپالتی برای رقابت‌های یورو 2024 حضور دارد و عملکرد خوب این بازیکن در پیراهن تیم ملی ایتالیا می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش ارزش او در بازار نقل و انتقالات داشته باشد.
 1428