ادامه روند نزولی ملوان؛ شانس چهارمی هم از بین رفت

ادامه روند نزولی ملوان؛ شانس چهارمی هم از بین رفت

پایگاه خبری فوتبالی- مصاف دیشب ملوان و مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر به سود رفسنجانی‌ها به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، ملوان دیشب در حالی بازی را به مس واگذار کرد که از امتیاز میزبانی نیز بهره‌مند بود اما نتوانست از آن استفاده کند و در نهایت بازی را باخت تا چهارمین باخت تارتار و تیمش در نیم فصل دوم باشد. آن‌ها همچنین در بازی قبل در مقابل سپاهان نیز بازنده میدان بودند که البته آن بازی در چارچوب مسابقات جام حذفی برگزار شد اما روند ملوان نشان می‌دهد آن‌ها پس از بازی با پرسپولیس، نتوانستد به مسابقات برگردند و پس از این بازی در هفته بیست و سوم، رنگ برد را در لیگ برتر ندیده‌اند.

ملوانی‌ها تا پیش از مصاف با پرسپولیس، موفق شده بودند 14 امتیاز از 21 امتیاز موجود در نیم فصل دوم را کسب کنند اما پس از شکست در مقابل سرخ پوشان پایتخت، تنها دو امتیاز از 15 امتیاز موجود کسب کرده‌اند. آن‌ها تا پایان هفته بیست و هشتم، در نیم فصل دوم 4 باخت به دست آورده‌اند و این در حالی است که در مجموع نیم فصل اول، 3 باخت داشتند. یعنی در فاصله دو هفته مانده تا پایان بازی‌های برگشت، ملوان یک باخت بیشتر از نیم فصل اول به ثبت رسانده است.

تارتار و شاگردانش، هفته بعد باید به مصاف تراکتور در تبریز بروند و آمار‌ها نشان می‌دهد قوی سپید انزلی در پنج مصاف رو در روی گذشته با تی‌تی‌ها، هرگز موفق به برد نشده و 3 مساوی و دو باخت، همه دستاورد ملوانان از بازی با تراکتور بوده است. دیدار آینده این دو تیم اما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای ملوان اهمیتی ندارد. چون در فاصله دو هفته مانده تا پایان مسابقات، تراکتور با 48 امتیاز در رتبه چهارم است و ملوان با 40 امتیاز در رتبه پنجم. ملوان شانسی برای رسیدن به رتبه چهارم ندارد. اما تراکتور می‌تواند حتی به رتبه سوم هم برسد.

7899