مشخص شدن سه گزینه اصلی بارسلونا برای دستیاری فلیک

مشخص شدن سه گزینه اصلی بارسلونا برای دستیاری فلیک

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در تلاش است تا دستیار مناسبی را برای هانسی فلیک پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، بارسا به دنبال یکی از بازیکنان سابق است که به زبان های آلمانی و اسپانیایی مسلط باشد و بتواند به رابط خوبی میان تیم و مدیران با فلیک تبدیل شود. 

در حال حاضر گزینه های محبوب دکو و بویان مشخص هستند: تیاگو آلکانتارا، مارک بارترا و خاوی مارتینز. در حقیقت بارسا می خواهد گزینه ای را پیدا کند که هم زیر نظر فلیک تجربه اندوزی کند و هم رابطه خوبی با رختکن ایجاد کند. 

اولین گزینه بارسلونا تیاگو آلکانتارا است که پس از اتمام قراردادش با لیورپول بدون تیم است. تیاگو فقط 33 سال سن دارد و فعلا قصد بازنشستگی را ندارد. او زیر نظر فلیک در بایرن کار کرده و به خوبی این مربی را می شناسد. او گزینه ایده آل بارسایی هاست اما مشخص نیست که ایا فعلا قصد بازنشستگی را دارد یا نه. 

گزینه بعدی خاوی مارتینز است که همچنان در قطر بازی می کند. او 9 سال در بایرن کار کرده و به خوبی فلیک را می شناسد. این بازیکن به بازنشستگی نزدیک تر است هر چند که بر خلاف تیاگو و بارترا تجربه حضور در بارسا را ندارد. 

گزینه سوم نیز بارترا است که دو فصل در دورتموند حضور داشته و تسلط او به زبان آلمانی از دو نفر دیگر کمتر است. بارسا هنوز تماسی با بارترا یا خاوی مارتینز نداشته اما آنها را در لیست خود قرار داده است. 

برخی از مدیران بارسا گزینه جذب راکیتیچ را هم مطرح کرده اند چرا که این ستاره کروات به آلمانی و اسپانیایی تسلط دارد. این بازیکن نیز برای سالهای پیش از بازنشستگی خود به لیگ عربستان رفته است و بعید است که حاضر شود تا دستمزد نجومی خود در عربستان را رها کند تا در بارسا دستمزدی کمتر را دریافت کند. 

4125