حسرت طرفداران پرسپولیس که بین دو نیمه ورزشگاه را ترک کردند؛ از دست دادن کامبک رویایی

حسرت طرفداران پرسپولیس که بین دو نیمه ورزشگاه را ترک کردند؛ از دست دادن کامبک رویایی

پایگاه خبری فوتبالی- بعضی‌ها بین دو نیمه بازی پرسپولیس رفتند و بعضی دیگر ماندند و شعار بی‌غیرت سردادند اما در نهایت آنهایی که صبورتر بودند برنده بازی شدند.

به گزارش فوتبالی، برد پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان قرار نبود به اتفاقی اینقدر مهم و به یادماندنی تبدیل شود. بردی که برای اکثر پرسپولیسی‌ها یاد و خاطره برد دربی ایمون زاید را زنده کرد و احتمالا همه هواداران قرمز حالی مشابه آن بازی داشتند. در این میان شباهت این دو بازی حریفی به نام استقلال بود و تفاوت آن اما از زمین تا آسمان. 

تیمی که روی کاغذ بازنده مطلق مقابل پرسپولیس بود نیمه اول را با برد 3 بر صفر به رختکن رفت. نتیجه‌ای که برای هواداران این تیم نه‌تنها باورنکردنی بود بلکه برخی از آنها تحمل ماندن در ورزشگاه را نداشتند. به همین دلیل بود که آنها بین دو نیمه، ورزشگاه را ترک کردند.

سایت باشگاه پرسپولیس در یک نظرسنجی از هوادارانش پرسیده است که آیا این بهترین کامبک تیمشان بود یا نه. اما سوال مهم‌تر این است که آیا هواداران این کامبک را دیدند یا نه. به نظر می‌رسد که تعداد زیادی از پرسپولیسی‌ها این اتفاق شیرین را از دست دادند و فقط آنهایی که تا دقیقه 90 و اندی همراه پرسپولیس ماندند در این شادی عجیب و غریب شریک شدند.

کانال‌های هواداری هم داستان عجیبی داشتند. بدوبیراه‌ها و فحاشی‌هایی که در نیمه اول نصیب اوسمار ویرا و شاگردانش شد در پایان بازی به کری‌خوانی و تعریف و تمجید تبدیل شد. البته این را نباید فراموش کرد که خوردن 3 گل از تیم در حال سقوط برای پرسپولیس با وجود کسب هر نتیجه‌ای عملکردی بسیار قابل انتقاد و ضعیف است. با این حال بازگشت تیمی که از لحاظ روحی و فنی از هم پاشیده تا حدودی این تلخی را به شیرینی تبدیل می‌کند؛ البته برای آنهایی که تا سوت پایان بازی هوادار پرسپولیس باقی ماندند.

4326