دورترین گل لیگ زده شد؛ اخباری رکورددار شد (ویدیو)

دورترین گل لیگ زده شد؛ اخباری رکورددار شد (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- بازی آلومینیوم اراک و گل‌گهر حساسیتی نداشت و کمتر کسی آن را دنبال می‌کرد اما گل محمدامین کاظمیان همه نگاه‌ها را به سیرجان کشاند.

به گزارش فوتبالی، هفته‌های پایانی لیگ آنقدر جذاب و حساس پیگیر می‌شود که هواداران فوتبال حیفشان می‌آید این فصل به پایان برسد. لیگی که چندان جذاب و پرگل آغاز نشد اما هر چه گذشت موتور آن بیشتر روشن شد و حالا به اوج جذابیت و حساسیت رسیده است. 

در هفته‌ای که کامبک پرسپولیس همه بازی‌ها و اتفاقات را تحت تاثیر قرارداد یک اتفاق جذاب دیگر هم افتاد. برد آلومینیوم اراک مقابل گل‌گهر سیرجان شاید حساسیتی نداشت اما جذابیت زیاد داشت. جذاب‌ترین بخش این برد هم گل سوم اراکی‌ها بود. 

گل سوم آلومینیوم به گل گهر

گلی از زمین خودی که نمونه آن را تقریبا چند هفته پیش از شهاب زاهدی در ژاپن دیده بودیم. البته در لیگ خودمان هم در این فصل گل از زمین خودی داشتیم.

 جالب است که نمونه دیگر هم توسط همین تیم آلومینیوم به ثمر  رسیده بود. 

امیری نوری در بازی مقابل پرسپولیس، از فاصله 40 متری دروازه بیرانوند را به زیبایی باز کرد البته آن گل از نیمه زمین به ثمررسید و کاظمیان از فاصله دورتری دروازه اخباری را باز کرد.

گل آلومینیوم به پرسپولیس

 دیگر سوپر گل این فصل هم سهم فریبرز گرامی بازیکن ذوب‌آهن بود که به پیکان زد. 

به پیکان

البته آن گل هم از وسط زمین به ثمر رسید و به این ترتیب شاید گل کاظمیان تنها گل این فصل باشد که از زمین خودی و از پشت دایره میانه میدان به ثمر رسیده باشد.  

 محمدرضا اخباری هم دریافت‌کننده دورترین گل فصل لقب گرفت. در روزی که لیموچی با دو پاس گل و رضا جبیره با 2 گل، قرار بود ستاره این بازی باشند کاظمیان در نیمه دوم به زمین آمد و در دقایق تلف‌شده کل بازی را تحت تاثیر گل زیبایش قرارداد.

4326