ژاوی هرناندز به‌زودی به دنیای مربی‌گری برمی‌گردد

ژاوی هرناندز به‌زودی به دنیای مربی‌گری برمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی- ژاوی هرناندز روز گذشته از بارسلونا اخراج شد و احتمالا در پایان فصل جای خودش را به هانسی فلیک بدهد.

به گزارش فوتبالی، پس از کش‌وقوس‌های فراوان، سرانجام باشگاه بارسلونا به صورت رسمی ژاوی هرناندز را از هدایت بارسلونا برکنار کرد. این اتفاق در حالی افتاد که ژاوی چند ماه پیش استعفا داده بود و خوان لاپورتا حدود یک ماه پیش، او را متقاعد کرد بماند. مدیران بارسا در حال برنامه‌ریزی فصل آینده با ژاوی بودند تا ناگهان شرایط به شکل دیگری رقم خورد.

گفته می‌شود که مدیران بارسلونا با هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به توافقات لازم دست پیدا کرده و پس از آخرین دیدار بارسا در لالیگا مقابل سویا، این سرمربی رسما به هواداران معرفی می‌شود. این سرمربی آلمانی برای انتقال به بارسلونا به پیشنهاد بایرن مونیخ و چلسی جواب منفی داد.

حالا گمانه‌زنی‌ها در خصوص آینده کاری ژاوی هرناندز نیز وجود دارد. آیا فعلا تیم بزرگی به او اعتماد می‌کند؟ چند هفته پیش صحبت‌هایی در مورد مذاکره ژاوی با آث میلان به گوش رسید، اما در حال حاضر روسونری در آستانه عقد قراداد با فونسکا است و بعید است سران باشگاه ایتالیایی بخواهند فصل آینده با ژاوی همکاری کنند.

به نقل از خاوی میگل، یکی از خبرنگاران نزدیک به ژاوی هرناندز، او به زودی به دنیای مربی‌گری برمی‌گردد، اما به کمی استراحت نیاز دارد. او علاقه دارد تا کار در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند و برای آن انگیزه زیادی دارد. باید دید ژاوی هرناندز به کار در فوتبال اروپا ادامه می‌دهد یا دوباره به قاره کهن بازمی‌گردد.

1428