گزارش نشریه مشهور ایتالیایی از دلیل انتخاب طارمی توسط اینتر

گزارش نشریه مشهور ایتالیایی از دلیل انتخاب طارمی توسط اینتر

پایگاه خبری فوتبالی- نشریه مشهور ایتالیایی می‌نویسد که «ویژگی بارز مهدی طارمی در خط حمله» باعث شده تا مدیر باشگاه اینتر او را انتخاب کند.

به گزارش فوتبالی، «توانایی طارمی در پست مهاجم سایه و مرکزی باعث انتخاب اینتر»، این گزارش امروز (شنبه) نشریه گازتا دلو اسپورت ایتالیا از دلیل امضای قرارداد قهرمان سری آ با مهاجم تیم ملی ایران است.

طارمی با ارزش 10 میلیون یورو ارزشمندترین فوتبالیست ایران به شمار می‌آید. ستاره ایرانی با درخشش در پورتو به عنوان «سومین لژیونر برتر تاریخ» این باشگاه بزرگ پرتغالی انتخاب شد.

طارمی 4 سال درخشان با پورتو سپری کرد تا مشتریان بزرگ اروپایی پیدا کند و در نهایت ستاره تیم ملی ایران زمستان گذشته با مدیران باشگاه  اینتر برای امضای قراردادی دوساله و قابل تمدید برای فصل سوم به توافق رسید.

ستاره سابق پرسپولیس هفته گذشته به ایتالیا سفر کرده و تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سرگذاشته و اکنون منتظر معارفه رسمی در باشگاه اینتر است.

نشریه ایتالیایی می‌نویسد که آوسیلیو، مدیر باشگاه اینتر طارمی را به عنوان بازیکن مناسب برای «تقویت دپارتمان هجومی سیمونه اینزاگی» انتخاب کرده است.

بر اساس گزارش رسانه ایتالیایی، خط حمله اینتر متشکل از لوتارو مارتینز و مارکوس تورام است و طارمی قرار است به عنوان «مهاجم سوم در مواقعی جانشین یکی از این دو ستاره شود».

7474