رقص قاتلان استقلال در آزادی؛ دو گام تا تکرار قهرمانی!(عکس)

رقص قاتلان استقلال در آزادی؛ دو گام تا تکرار قهرمانی!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس با پیروزی در برابر استقلال خوزستان موفق شد بعد از هفته‌ها مجددا صدرنشین شود. 

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با حواشی کوچک و بزرگی دست و پنجه نرم کرد و می‌توان گفت در پاییز سال گذشته وارد بحران شده بود حالا در آستانه کسب جامی دیگر در لیگ برتر قرار دارد و برای رسیدن به این مهم موانع دشواری را از پیش روی برداشته است.

قرمزها در جدال روز گذشته خود مقابل استقلال خوزستان دو نیمه کاملا متفاوت را ارائه کردند. آنها شکست عجیب و غریب در نیمه نخست را با یک برد باشکوه در نیمه دوم عوض کردند تا با دریافت مزد بازی جسورانه خود و کامبک رویایی مقابل شاگردان سیروس پورموسوی به صدر جدول برسند. 

اوستون اورونوف که در بازی‌های حساس برای پرسپولیس گره‌گشا بوده در مصاف با استقلال خوزستان هم نقش اول میدان را بازی کرد و با کوباندن توپ به زیر طاق دروازه حریف پیروزی را برای تیمش قطعی کرد. او که در ابتدا قرار بود راهی استقلال شود اما بعد از یک سلسله اتفاقات عجیب و غریب سر از پرسپولیس درآورد حالا کلیدی‌ترین مهره اوسمار در راه فتح جام لقب گرفته است. 

در اتفاقی ویژه و البته جالب سه تن از گلزنان پرسپولیس در تقابل با استقلال خوزستان بعد از گل اوستون اورنوف در کنار هم قرار گرفتند و شادی خود را با هواداران تقسیم کردند و به رقص و پایکوبی پرداختند.

۹۰۹۸