پائز: به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ ایتالیا با سرویس‌های خیلی خوب، فشار زیادی وارد کرد

پائز: به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ ایتالیا با سرویس‌های خیلی خوب، فشار زیادی وارد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از مسابقه برابر ایتالیا گفت: امروز به بازیکنانم افتخار می کنم و هر روز شاهد پیشرفتشان هستم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه شنبه یکم خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران از ساعت 3:30 دقیقه بامداد شنبه پنجم خرداد در دومین مسابقه خود به مصاف ایتالیا رفت و سه بر صفر مغلوب شد.

موریس موتا پائز پس از این دیدار اظهار کرد: مثل روز قبل شروع کردیم و خیلی خوب بودیم اما امروز تمامی بازیکنان ایتالیا سرویس‌های خیلی خوبی زدند و بازی خیلی برایمان سخت بود.

وی ادامه داد: از رفتاری که در زمین می دیدم خیلی خوشحال هستم. از رفتار بازیکنان و جنگندگیشان راضی بودم اما فشار زیادی از سمت قهرمان جهان به ما وارد شد و این آسان نیست. امروز به بازیکنان افتخار می کنم و هر روز شاهد پیشرفتشان هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: خیلی مهم است که همه جزئی از پروژه باشند و به کاری که می خواهیم انجام دهیم، اهمیت بدهند. امیدوارم بازیکنان بیشتر فرصت بازی پیدا کنند و همه بازیکنان همراه شش بازیکن داخل زمین باشند. ما بایستی یک تیم باشیم فارغ از این که چه کسی در زمین بازی خواهد کرد. بایستی همه با هم باشیم.

2636