خدابنده‌لو: پرسپولیس بزرگی خودش را بارها ثابت کرده است و امروز هم ثابت کرد

خدابنده‌لو: پرسپولیس بزرگی خودش را بارها ثابت کرده است و امروز هم ثابت کرد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک پرسپولیس از شوکی صحبت کرد که بین دو نیمه دیدار با استقلال خوزستان به تیمش وارد شد و هجدهمین برد سرخپوشان در لیگ بیست‌وسوم را به ارمغان آورد.

به گزارش فوتبالی، محمد خدابنده‌لو پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان که به برتری 4 بر 3 سرخپوشان انجامید، اظهار داشت: بازی را بد شروع کردیم و خوب به پایان رساندیم. هواداران نقش مهمی در بازگشت ما داشتند. پرسپولیس بزرگی خودش را بارها ثابت کرده است و امروز هم ثابت کرد.

وی درباره کمک خود به پرسپولیس برای کسب این پیروزی خاطرنشان کرد: من وظیفه خودم را انجام دادم و خدا را شکر شرمنده هواداران نشدم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که در رختکن سرخپوشان بین دو نیمه چه گذشت که باعث شد پرسپولیس چهار گل به آبی‌های اهوازی بزند و به برتری برسد، گفت: فضای سنگینی بر رختکن حاکم بود. سرمربی و بزرگترها، تیم را جمع کردند و شوکی به تیم وارد شد که نتیجه آن را در زمین دیدید.

خدابنده‌لو در مورد اعتراض اعضای تیم استقلال خوزستان به قضاوت کوپال ناظمی تصریح کرد: باید صحنه‌ها را ببینیم. ما تحت تأثیر فشار سنگین ورزشگاه بودیم و فقط به این فکر می‌کردیم که گل بزنیم.

وی درباره نقش شعارهای هواداران پرسپولیس علیه بازیکنان این تیم در پایان نیمه اول بیان کرد: من بیشتر تشویق هواداران را شنیدم. شاید عده‌ای باشند که چنین شعارهایی داده‌اند، اما هواداران پرسپولیس بارها بزرگی خودشان را نشان داده‌اند و حمایت آنها باعث شد به بازی بازگردیم.

هافبک پرسپولیس در مورد صعود شاگردان اوسمار لوس‌ویرا به صدر جدول عنوان کرد: قضاوت درباره قهرمانی فصل هنوز زود است. دو بازی مهم باقی مانده و ان‌شاءالله که سربلند شویم.

2636