بهترین‌های فصل 2023/24 سری آ معرفی شدند

بهترین‌های فصل 2023/24 سری آ معرفی شدند

پایگاه خبری فوتبالی- بهترین‌های فصل ۲۰۲۳/۲۴ سری آ ایتالیا اعلام شدند و سه بازیکن از تیم اینتر قهرمان این فصل بهترین‌های هر پست شدند.

به گزارش فوتبالی، با نزدیک به دو هفته‌ی پایانی سری آ بهترین‌های این فصل در پست‌های اصلی معرفی شدند و در کنار آن‌ها بهترین بازیکن فصل هم معرفی شد که سه بازیکن از اینتر تیم قهرمان و یک نام جدید از تیم مونزا دیده می‌شود.

میچله دی‌گرگوریو دروازه‌بان مونزا تیم ۱۲ جدول بهترین دروازه‌بان این فصل شد. این سنگربان ۲۶ ساله ایتالیایی در ۳۳ بازی توانسته ۱۲ کلین شیت از خودش به ثبت برساند. دی‌گرگوریو از ۵ پنالتی زده شده به سمت دروازه‌اش نیز ۲ ضربه را گرفته است. نکته جالب توجه عدم انتخاب شدن یان سومر  دروازه‌بان اینتر است که در ۳۴ بازی ۱۹ کلین شیت ثبت کرده است.

الساندرو باستونی مدافع ۲۵ ساله‌ی ایتالیایی اینتر به عنوان بهترین مدافع فصل انتخاب شد. خط دفاعی اینتر پس از ۳۶ بازی ۲۰ گل خورده دارد که یکی از دلایل این آمار عالی حضور این مدافع بوده است.

هاکان چالهانوغلو دومین نماینده اینتر در بهترین‌های این فصل سری‌ آ است. هاکان در ۳۱ بازی که در این فصل برای اینتر بازی کرده آمار ۱۳ گل و ۳ پاس گل را ثبت کرده است و یکی از ارکان اصلی تیم سیمونه اینزاگی در این فصل برای کسب اسکودتو بوده است.

دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس تنها نماینده بانوی پیر در بهترین‌های این فصل است. این مهاجم ۲۴ ساله در ۳۲ بازی برای یوونتوس آمار ۱۶ گل و ۴ پاس گل را ثبت کرده است.

عنوان بهترین بازیکن فصل ۲۰۲۳/۲۴ سری آ نیز به مهاجم آرژانتینی اینتر، لائوتارو مارتینز رسید. کاپیتان افعی‌ها فصل درخشانی را سپری کرد و در ۳۳ بازی آمار ۲۴ گل و ۳ پاس گل را ثبت کرده است.

۱۴۲۸