پیام احساسی سرمربی اخراج شده بارسلونا به طرفداران آبی اناری‌ها

پیام احساسی سرمربی اخراج شده بارسلونا به طرفداران آبی اناری‌ها

پایگاه خبری فوتبالی – ژاوی طی پیامی از طرفداران بارسلونا برای حمایتی که طی دوره حضورش در این تیم از او داشته اند، تشکر کرد.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش خبر اخراج ژاوی از سمت سرمربیگری بارسلونا آن هم پیش از بازی روز یکشنبه مقابل سویا منتشر شد که دلیل آن هم مخالفت با خوان لاپوتا بود که باعث شد تمام پیشرفت های به وجود آمده و تغییر تصمیم ژاوی برای ترک این تیم در پایان فصل، به یکباره خنثی شود. 

ژاوی پس از انتشار این خبر غافلگیر کننده، با انتشار نامه ای احساسی، از افرادی که از ابتدای حضور او بر روی نیمکت آبی اناری‌ها در سال 2021، کنار او ماندند تقدیر کرد:" طرفداران عزیز، زمان حضور من بر روی نیمکت بارسا، در روز یکشنبه به پایان خواهد رسید. هیچوقت آسان نیست تا باشگاهی که کل عمرتان را در آن سپری کرده اید ترک کنید اما من با افتخار این کار را می‌کنم. پس از دو سال حضور در راس رختکن تیم که برایم مانند خانواده دوم بوده است این کار را می‌کنم. من می‌خواهم از حمایت و تاثیر طرفداران تشکر کنم، کسانی که همیشه پشت من بوده اند و همیشه همان عشق دوران بازی کردنم را نسبت به من نشان داده اند. از شنبه به بعد، من هم یک طرفدار بر روی سکوها خواهم بود زیرا پیش از اینکه بازیکن یا سرمربی باشم، یک هوادار بارسلونا هستم و تنها بهترین چیزها را برای باشگاه خودم می‌خواهم، باشگاهی که همیشه مرا در خدمت خود خواهد داشت."

2102