نظر سرمربی پالمیراس درباره انتقال "مسینیو" به چلسی

نظر سرمربی پالمیراس درباره انتقال "مسینیو" به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی – آبل فریرا، سرمربی تیم پالمیراس، جدایی استوائو، ستاره 17 ساله تیمش را در تابستان پیش رو تایید کرده است.

به گزارش فوتبالی، چلسی برای جذب این وینگر جوان با قراردادی به ارزش 65 میلیون یورو به توافق رسیده است، بازیکنی که با لقب مسینیو از او یاد می‌شود، لقبی که خود او اقرار کرده علاقه ای به آن ندارد. این بازیکن جوان اما به دلیل سن کمش و تا زمانی که در آپریل سال 2025 به سن قانونی برسد، باید فوتبال خود را در تیم پالمیراس ادامه دهد. 

استوائو در تساوی 0-0 تیمش مقابل بوتافوگو، تنها یک ساعت در زمین حضور داشت و پس از این بازی نیز فریرا با شوخ طبعی از چلسی خواست که پس از عقد قرارداد، آرامش باشگاه را برهم نزند:" درباره استوائو و برچسب های قیمتی، گاهی می‌ترسم که علنی افکار خودم درباره بازیکنان را ابراز کنم زیرا هیچوقت مطمئن نیستم که در فوتبال چه اتفاقی رخ خواهد داد. بله من نمی‌توانم چیزی که گفتم را تغییر دهم، اینکه او بازیکنی است که انگار توپ به پایش چسبیده است و به طرز متفاوتی فوتبال بازی می‌کند. درباره قیمت قرارداد، باید این اعتبار را به مدیرمان بدهم زیرا اگر یک کار باشد که او به بهترین شکل آن را انجام بدهد، آن انجام معاملات است. در مورد چلسی نیز چیزی که من نگرانش هستم این است که افراد بیشتری باشگاه را ترک کنند. امیدوارم آن‌ها ما را به حال خودمان بگذارند. ما می‌خواهیم که افراد بیشتری به خروج وسوسه نشوند. امیدوارم که چلسی افراد دیگری را از ما نگیرد."

2102