آشفتگی در تیم مردان، روز های خوب در تیم زنان؛ کاتالان ها در انتظار سه گانه زنان

آشفتگی در تیم مردان، روز های خوب در تیم زنان؛ کاتالان ها در انتظار سه گانه زنان

پایگاه خبری فوتبالی- ساعاتی قبل خبر اخراج ژاوی از هدایت تیم مردان بارسلونا به گوش رسید تا اوضاع در تیم مردان بارسلونا پیچیده تر از قبل شود. اما در آن سو تیم زنان بارسلونا به دنبال ثبت یک رکورد جالب برای خود است. 

به گزارش فوتبالی، لحظاتی قبل بود که خبر اخراج ژاوی هرناندز از سرمربیگری تیم فوتبال مردان بارسلونا منتشر شد تا بارسایی ها وارد چالش جدیدی در تیم مردان خود شوند.

اما هرچه تیم مردان بارسلونا حاشیه دارد، تیم زنان این باشگاه با قدرت به کار خود ادامه می دهد. تیم فوتبال زنان بارسلونا با هدایت خیرالدز چند هفته قبل قهرمانی خود را در لیگای اسپانیا مسجل کرد و چند روز قبل هم در جام حذفی اسپانیا با نتیجه هشت بر صفر رئال سوسیداد را شکست داد و قهرمان شد. آنها فردا در فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا باید به مصاف لیون بروند که اگر بتوانند در این دیدار پیروز شوند به سومین سه گانه تاریخ خود خواهند رسید. این اتفاق از دو جهت برای آن ها خوب است. اول آنکه در اوضاع نا به سامان تیم مردان، هدیه بزرگی به مردم بارسلونا می دهند و دوم اینکه اتفاق تاریخی ای را برای تیم زنان بارسلونا رقم خواهند زد.

تیم فوتبال زنان بارسلونا دو بار در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ موفق به کسب قهرمانی در سه جام شده اند و به نوعی سه گانه کسب کرده اند و امیدوارند این اتفاق بار دیگر برای آن ها به وجود بیاید. هرچند که حریف آن ها لیون است و تخصص لیون قهرمانی در لیگ قهرمانان زنان اروپاست.

۶۰۰۱