لیست 4 نفره منچستر یونایتد برای جانشینی تن هاگ

لیست 4 نفره منچستر یونایتد برای جانشینی تن هاگ

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد لیستی متشکل از 4 سرمربی را برای جایگزینی احتمالی اریک تن هاگ در این تابستان آماده کرده است.

به گزارش فوتبالی، نمایش‌های ناامید کننده و پایین‌ترین رتبه تاریخ باشگاه در پایان فصل، تن هاگ را تحت فشار شدیدی قرار داده است و این در حالی است که راتکلیف، مالک جدید شیاطین سرخ، به فکر ایجاد تغییر در اولین پنجره نقل و انتقالی خود در این باشگاه است. 

گزارش رسانه های ایتالیایی حاکی از این هستند که تصمیم کنار گذاشتن اریک تن هاگ پیش تر گرفته شده است اما نشریه تایمز مدعی شده است که یونایتد هنوز تصمیم قطعی خود در این رابطه را اتخاذ نکرده است. هرچند که برنامه هایی برای حالتی که مالکان یونایتد تصمیم بر اخراج سرمربی هلند خود بگیرند، در نظر گرفته شده است و چهار سرمربی برای جانشینی احتمالی تن هاگ در تابستان در نظر گرفته شده اند.

مائوریتسیو پوچتینو که به شکلی غیرمنتظره از چلسی جدا شد، وارد این لیست شده است و احتمال به خدمت گیری او در کنار گزینه هایی چون کیران مک کنا، سرمربی ایپسویچ تاون، توماس فرانک از برنتفورد و توماس توخل، سرمربی جدا شده بایرن مونیخ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این بین روزنامه گاردین، پا را فراتر نیز گذاشته و از توخل به عنوان گزینه اصلی منچستر یونایتد برای جانشینی تن هاگ نام برده و از علاقه این سرمربی آلمانی برای بازگشت به لیگ جزیره پرده برداشته است.

2102