ناپولی در آستانه توافق با سرمربی قهرمان لیگ اروپا

ناپولی در آستانه توافق با سرمربی قهرمان لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه ناپولی در آستانه توافق با جانپیرو گاسپرینی، سرمربی ایتالیایی آتالانتا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، ناپولی که در فصل 2022/23 سری آ توانسته بود عنوان قهرمانی را به دست بیاورد، در این فصل عملکرد خوبی به نمایش نگذاشت و چند مرتبه دی لونتیس، مدیر باشگاه مجبور به تغییر سرمربی تیم شد. نتایج ضعیف در این فصل باعث شد تا سران باشگاه ایتالیایی به دنبال یک سرمربی باتجربه و کارکشته برای فصل جدید باشند.

آن‌ها در رقابت‌های داخلی توفیق چندانی نداشتند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز پس از عبور از مرحله گروهی، در مرحله یک هشتم نهایی توسط بارسلونا حذف شدند تا هیچ موفقیتی در فصل جاری به دست نیاورده باشند. آبی‌های شهر ناپل می‌خواهند فصل آینده یک بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی بازگردند و یک فصل ناکامی را جبران کنند. مدیران باشگاه از ماه‌های گذشته در حال برنامه‌ریزی برای فصل آینده بودند.

گزینه‌های زیادی در این مدت نامشان حوالی باشگاه ناپولی به گوش رسید. از آنتونیو کونته که گفته می‌شد با مدیران به توافق رسید، تا استفانو پیولی که در پایان این فصل از آث میلان جدا شد. اما حالا جان پیرو گاسپرینی نزدیک‌ترین گزینه به باشگاه اهل جنوب ایتالیا است. به گزارش اسکای اسپورت، امروز مدیران باشگاه مذاکرات جدیدی را با گاسپرینی آغاز کردند. همچنین چند رسانه دیگر ضمن تایید این خبر، مدعی شدند که گاسپرینی تا ساعات آینده به پیشنهاد ناپولی جواب خواهد داد.

گاسپرینی چند شب پیش پس از عبور از سد بایر لورکوزن موفق شد قهرمانی لیگ اروپا را برای فرشته‌های برگامو به ارمغان بیاورد.

1428