نظر بهترین بازیکن فصل جزیره نسبت به احتمال جدایی سرمربی تیمش

نظر بهترین بازیکن فصل جزیره نسبت به احتمال جدایی سرمربی تیمش

پایگاه خبری فوتبالی – پپ گواردیولا به این موضوع اشاره کرد که ممکن است از منچستر سیتی جدا شود اما فیل فودنف ستاره جوان این تیم، مصمم است تا مادامی که این سرمربی اسپانیایی در این تیم حضور دارد از موفقیت های به دست آمده لذت ببرد.

به گزارش فوتبالی، فودن می‌خواهد تا از باقی مانده دوران حضور گواردیولا در این تیم لذت کافی را ببرد و ادعا کرده که خیلی به رفتن این سرمربی اسپانیایی فکر نمی‌کند. فودن پس از کمک به منچستر سیتی برای رسیدن به رکورد بزرگ 4 قهرمانی پیاپی در لیگ جزیره، موفق شد تا عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برتر انگلیس را مال خود کند. او همچنین توانست تا در بازی نهایی با دو گل به پیروزی تیمش مقابل وستهم کمک کند. 

این ستاره انگلیسی درباره احتمال جدایی سرمربی 53 ساله تیمش از این تیم گفت:" من چیزی را قبل از او نمی‌شناختم پس وقتی او اینجا را ترک کند، شرایط عجیبی پیش خواهد آمد. من نمی‌خواهم تا خیلی درباره آن فکر کنم. من می‌خواهم تا از کارهایی که در حال حاضر انجام می‌دهیم لذت ببرم. فکر می‌کنم برخی مربیان هستند که شرایط را کمی پیچیده می‌کنند. بهترین نصحیتی که او در این فصل به من کرد این بود که خیلی تلاش نکن و در هر حرکت خود فیل فودن باش و فکر می‌کنم که این پیشنهاد تاثیر زیادی داشت. من به چیزی که مربی گفت ایمان داشتم و همچنین به روند تیم باور داشتم. وقتی بازی نمی‌کردم می‌دانستم که بازیکنان بهتری جلوتر از من هستند و می‌دانستم که هرچه بیشتر رشد کنم و هرچه به جلو برویم، فرصت های بیشتری برایم به وجود خواهد آمد."

2102