سرمربی تیم ملی اسپانیا از ستاره جوان بارسلونا مراقبت می‌کند

سرمربی تیم ملی اسپانیا از ستاره جوان بارسلونا مراقبت می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا سعی دارد تا در یورو 2024 به خوبی از لامین یامال، ستاره جوان تیمش محافظت کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بهترین استعدادهایی که در این فصل به فوتبال اروپا و جهان معرفی شد لامین یامال بود. ستاره 16 ساله بارسلونا که با نظر ژاوی از تیم‌های پایه به تیم اصلی راه پیدا کرد و توانست خیلی سریع خودش را در تیم جا بیاندازد. او تکنیک و خلاقیت خاصی دارد و در همین فصل نشان داد توانایی‌های زیادی دارد. البته اگر به خوبی از او محافظت شود، می‌تواند آینده‌ای درخشان در پیش داشته باشد.

این بازیکن با عملکرد خوبی که از خود به نمایش گذاشت نظر کادر فنی تیم ملی اسپانیا را جلب کرد و از جمله بازیکنانی است که دلافوئنته و کادرش برای یورو 2024 روی او حساب باز می‌کنند. او توانایی این را دارد تا در بازی‌هایی که گره می‌خورند تفاوت ایجاد کند و از این جهت برای تیمش اهمیت بالایی دارد.

اما سرمربی تیم ملی اسپانیا نمی‌خواهد فشار زیادی به او تحمیل کند. دلافوئنته در این باره گفت: «اگر تمام سنگینی تیم را روی دوش لامین یامال بگذاریم به او آسیب می‌زنیم. با توجه به شرایط سنی‌اش، باید از او محافظت کنیم. من همیشه به او می‌گویم که متواضع باشد و به تلاشش ادامه دهد. ما باید به خاطر داشته باشیم که او نیز انسان است و اگر دائم تکرار کنیم استعداد بالایی دارد به او کمک نمی‌کنیم.»

حالا باید دید لامین یامال در رقابت‌های یورو چه نمایشی از خود ارائه می‌کند. آیا او می‌تواند ستاره لاروخا در این تورنمنت باشد؟

1428