رسمی؛ سرمربی ایتالیایی از میلان جدا خواهد شد

رسمی؛ سرمربی ایتالیایی از میلان جدا خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی – استفانو پیولی که میلان را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی سری آ در سال 2022 هدایت کرده بود، فصل دیگر بر روی نیمکت این تیم حضور نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، باشگاه میلان جدایی پیولی، سرمربی این تیم را تایید کرده است. روسونری در فصل 22-2021 موفق شده بود تا تحت هدایت این سرمربی به عنوان قهرمانی سری آ دست پیدا کند. در حالی که این تیم ایتالیایی موفق نشد تا در فصلی که گذشت از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، با وجود یک بازی باقی مانده از لیگ، با اختلافی 19 امتیازی نسبت به اینتر قهرمان، در رده دوم جدول جای گرفته است. بازی روز شنبه میلان مقابل سالرنیتانا، آخرین بازی پیولی در راس کادر فنی قرمز پوشان شهر میلان خواهد بود و به دوران چهار و نیم ساله حضور او در این تیم پایان خواهد داد. این سرمربی ایتالیایی در سال 2019 به این منصب دست پیدا کرده بود.

باشگاه میلان بیانیه ای در اینباره منتشر کرده است:" باشگاه میلان صمیمانه از پیولی و تمام دستیارانش، برای هدایت تیم اصلی در پنج سال گذشته تشکر می‌کند، دوره ای که طی آن یک قهرمانی فراموش نشدنی در لیگ و حضور مستمر دوباره میلان در رقابت‌های اروپایی حاصل شد. رفتار حرفه ای و انسانی استفانو به شدت به پیشرفت تیم کمک کرده است و از روز اول نشان دهنده هسته اصلی این باشگاه بوده است."

2102