دو بازیکنی که از دهمین قهرمانی اروپایی رئال مادرید هنوز در این تیم حضور دارند

دو بازیکنی که از دهمین قهرمانی اروپایی رئال مادرید هنوز در این تیم حضور دارند

پایگاه خبری فوتبالی - ده سال پیش در چنین روزی بود که رئال مادرید برای دهمین بار در تاریخ خود موفق شد قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و لادسیما را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید حالا در سال 2024 به دنبال پانزدهمین قهرمانی اروپایی خود است. مادریدی ها در سال 2014 بود که دهمین قهرمانی اروپایی خود را به دست آوردند.

از آن زمان تاکنون، هنوز دو بازیکن هستند که در ترکیب رئال مادرید حضور دارند. یکی از آن ها لوکا مودریچ است و دیگری هم دنی کارواخال است. در حقیقت لوکا مودریچ در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2014 در ترکیب رئال مادرید حضور داشت و پاس گلی کلیدی به سرخیو راموس در دقیقه 92:48 با یک ضربه کرنر داد. کارواخال هم در آن زمان اولین فصل حضور خود را در رئال مادرید تجربه می کرد.

البته یک بازیکن دیگر از آن زمان هم هنوز در رئال مادرید حضور دارد و آن هم ناچو فرناندز است. ناچو در آن فینال در ترکیب رئال مادرید حضور نداشت و حالا هم آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید را سپری می کند.

به نظر می رسد لوکا مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید بماند و دنی کارواخال هم که در حال حاضر از کاپیتان های رئال مادرید است.

1470